احتمال عرضه سایپا سهند در روسیه


احتمال عرضه سایپا سهند در روسیه

چند روز پیش مراسم رونمایی از سایپا سهند برگزار شد. این مدل جدید براساس ساینا ساخته شده است، اما تفاوت‌های ظاهری زیادی با آن دارد. فروش سهند در ایران از سال آینده آغاز خواهد شد. در عین حال، احتمال عرضه آن در بازار روسیه منتفی نیست....

چند روز پیش مراسم رونمایی از سایپا سهند برگزار شد. این مدل جدید براساس ساینا ساخته شده است، اما تفاوت‌های ظاهری زیادی با آن دارد. فروش سهند در ایران از سال آینده آغاز خواهد شد. در عین حال، احتمال عرضه آن در بازار روسیه منتفی نیست. پیش از این سایپا اعلام کرده بود که قصد عرضه برخی از مدل‌های خود در روسیه را دارد. آن‌چه در ادامه می‌خوانید، نظر یک رسانه روسی در مورد سایپا سهند است.

طول سایپا سهند جدید ۴.۲ متر است، بنابراین برای محیط‌های شهری مناسب خواهد بود. از نظر ظاهری، جلوپنجره، چراغ‌ها و سپرهای این مدل تفاوت زیادی با ساینا دارند و حتی کاپوت آن نیز کمی متفاوت به نظر می‌رسد.

در کابین از مواد باکیفیت استفاده شده است، هرچند که این مدل در دسته خودروهای ارزان‌قیمت قرار می‌گیرد. کنسول مرکزی به سبک مدرن تزئین شده است و فرمان به دلیل ابعاد خاصش جلب توجه می‌کند. سایپا سهند به یک موتور ۱.۵ لیتری با توان ۹۰ اسب بخار مجهز است که در کنار یک جعبه‌دنده متغیر پیوسته یا پنج سرعته دستی کار می‌کند. این مدل فقط با سیستم دیفرانسیل جلو در دسترس است.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403/ بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم