ارزانترین قیمت های بسته های جم فری فایر


اگر شما از گیمر های بازی محبوب فری فایر هستید، میدانید که به ارز مبادله ای داخل این بازی جم فری فایر می گویند. به وسیله جم، شما این امکان را خواهید داشت که سلاح ها و تجهیزات عالی را خریداری کرده و با اعمال مهارت های بیشتر در...

اگر شما از گیمر های بازی محبوب فری فایر هستید، میدانید که به ارز مبادله ای داخل این بازی جم فری فایر می گویند. به وسیله جم، شما این امکان را خواهید داشت که سلاح ها و تجهیزات عالی را خریداری کرده و با اعمال مهارت های بیشتر در بازی، حریفان خود را شکست دهید. به این علت است که خرید آفر های بازی فری فایر اهمیت فراوانی دارد. برای دریافت جم های رایگان روش‌های زیادی وجود دارد. اما بهترین گزینه برای به دست آوردن جم و الماس این بازی، خرید آن می باشد. زیرا با خرید جم می توانید آن را به سرعت دریافت کرده و تغییرات مورد نیاز را در بازی انجام دهید.

ارزانترین قیمت های بسته های جم فری فایر

روش دریافت جم فری فایر ارزان و رایگان

برای دریافت جم فری فایر ارزان در بازی، شما می توانید از روش های گوناگونی بهره ببرید که در زیر به آن ها اشاره شده است:

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '

· رویدادها و مسابقات

مسابقات و رویدادهای متعددی در بازی فری فایر برگزار می گردد که شما می توانید با شرکت در آن ها، الماس رایگان به دست آورید. البته جهت شرکت در این رویدادها، لازم است که وظایف خاصی را انجام داده و به پشت سر گذاشتن چالش ها اقدام کنید.

· بسته های رایگان

گاهی اوقات در بازی فری فایر بسته های رایگانی قرار دارد که حاوی اقلام مفید از جمله الماس هستند.

· برنامه های پاداش

در بازی فری فایر بعضی از سرویس ها و برنامه های شخص ثالث به بازیکنان، الماس رایگان می دهند. البته این برنامه ها گاهی شامل پرداخت نظرات، مشاهده تبلیغات، دعوت دوستان و … است.

· پیشنهادات و تخفیفات ویژه

پیشنهادات و تخفیفات ویژه در مواقعی خاص برای دریافت جم فری فایر ارائه می گردد. برای بهره مندی از این تخفیفات لازم است که با دقت اعلانات و اخبار بازی را پیگیری کنید.

راه‌های کسب جم فری فایر

از جذابیت‌های بازی فری فایر، کسب جم های اضافی است که در ادامه، روش های گوناگون آن را شرح می دهیم:

۱٫ بازی متعدد

یکی از راه‌های کسب جم در بازی فری فایر، زیاد بازی کردن است که با این روش علاوه بر حرفه ای تر شدن، در پایان موفقیت در ماموریت ها، سکه های مشخصی را جایزه می گیرید. شما باید جهت دریافت جم های بیشتر، بر تعداد بازی های خود اضافه کنید. از معایب این روش این است که گاهی گیمرها تحمل و حوصله ندارند که برای بدست آوردن لباس یا اسلحه ای، چند ماه منتظر بمانند.

۲٫ کد

در بازی فری فایر این امکان وجود دارد که قدرت فراوانی را با وارد نمودن کد هایی خاص، بدست آورد. شاید از نظر بعضی از گیمرها، خرید جم فری فایر از راه های سریع کسب جم باشد ولی این روش هم گاهی کاربردی است. البته یکی از مشکلات این روش این است که کدها را باید در مکانی خاص وارد کرد افراد مبتدی قادر به انجام آن نیستند.

۳٫ هک جم فری فایر

هک جم در بازی از روش های دیگر کسب آن است که البته شیوه ای غیر معمول است و بازیکنان حرفه ای هرگز این ریسک را نمی کنند زیرا این کار مجازات های سنگینی را به دنبال دارد. در زمان هک این هشدار داده می شود که در صورت عدم موفقیت، حساب کاربری بازیکن قفل می شود. البته گاهی افراد با حساب جعلی به این کار اقدام می کنند که این روش نیز توصیه نمی شود.

۴٫ اپلیکیشن‌های تبلیغاتی

شما می توانید با توجه به تبلیغات، با نصب اپلیکیشن های تبلیغاتی، الماس فری فایر را بدست آورید. البته به دلیل کم بودن تعداد سکه ها، بیشتر بازیکنان این زحمت را به خود نمی دهند. علاوه بر این بعضی از آن ها بعد از دادن سکه ها، برای استفاده آن اجازه نمی دهند. برای همین گیمرها این روش را اتلاف وقت می دانند.

۵٫ خرید جم فری فایر

خرید جم فری فایر از دیگر روش های اضافه نمودن جم در این بازی می باشد که این روش، سریع ترین و مطمئن ترین روش جهت پیشرفت در بازی است. در این روش گاهی به علت وجود تحریم های بین المللی بر علیه ایران، گیمرها با محدودیت مواجه می شوند. گاهی هم افراد با عجله و با عدم شناخت به خرید جم از افراد کلاهبردار اقدام می کنند. هر چند که خرید از سایت جم فری فایر ، جهت پیشرفت در بازی روش مناسبی است ولی باید با احتیاط کامل و از مراجع معتبر این خرید را انجام داد. باید محتاط بود و با پیدا کردن مرجع معتبر این کار را انجام داد.

ارزانترین قیمت های بسته های جم فری فایر

روش های خرید الماس فری فایر

خرید جم فری فایر به روش های گوناگونی انجام می شود که در زیر به شرح آن می پردازیم:

· آموزش خرید جم از داخل بازی

این روش به این صورت است که با امکان خرید اشتراک یا عضویت بازی، تعدادی جم را در ابتدای خرید اشتراک در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

· خرید جم با گیفت کارت

در این روش خرید جم فری فایر توسط خرید درون‌ برنامه‌ ای انجام می شود که به استفاده از روش های ویزا کارت، مستر کارت و گیفت کارت فری فایر نیازمند است.

· خرید جم با آیدی و اطلاعات اکانت

· خرید جم فری فایر با آیدی

در این روش بازیکنان فقط به نام کاربری و آیدی درون بازی نیاز دارند. پس از انجام خرید، جم به دست آمده به وسیله بازیکنان داخل بازی شارژ می شود. در این روش، قیمت جم فری فایر در مقایسه با روش معمولی گران تر است اما سرعت دریافت جم و نیز تعداد آن بیشتر است.

· خرید جم فری فایر با اطلاعات

در این روش نیاز است که گیمرها اطلاعات حساب خود را به سایت جم فری فایر بدهند. در این روش بهتر است که خرید جم خود را از سایتی معتبر انجام دهید. زیرا ممکن است با دادن اطلاعات حساب خود به سایتی نامطمئن، اکانتی که زحمت زیادی برای آن کشیده اید، از بین برود.

ارزانترین قیمت های بسته های جم فری فایر

مزایای مختلف جم فری فایر

خرید جم فری فایر مزایای زیادی دارد که به چند نمونه آن اشاره می کنیم:

  • توانایی خرید سلاح های قدرتمندی را دارید که مکانیزم های مختلفی را در بازی به شما ارائه می دهند و می توانید نقاط قوت خود را به حریفان نشان دهید.
  • شما امکان خرید کاراکتر جدید را بدست می آورید که هر کدام از کاراکترها قابلیت و قدرت خاصی در بازی دارند.
  • شما می توانید لباس های گوناگون خریداری کرده و بهترین پوشش خود را در بازی ارائه دهید.
  • به بسته های طلا در بازی دست می یابید که به پیشرفت شما کمک می کنند.
  • خرید پک های ویژه برای شما امکان پذیر می شود که این پک ها شامل سلاح های قدرتمند، منابع و امکانات خاص است.
  • دسترسی به بسته های روزانه با امکانات ویژه برای شما فراهم می شود.
  • می توانید با خریداری ماشین های پرسرعت، به نقاط مختلف بازی بروید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نقاشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده