آشنایی با هایپر استریت مو و تفاوت آن با کراتین


تا پیش از این کراتین مو یکی از روش های محبوب و کاربردی برای احیای مو و صاف و زیباتر کردن موهای وز و خشک بود. اما به تازگی روشی به اسم هایپر استریت مو وارد عرصه شده که جدیدترین و بهترین متد برای این منظور محسوب می شود.

امروزه مدل ها و روش ها و سبک ها در دنیای آرایشی با سرعتی زیاد در حال جدید و به روز شدن و در واقع متنوع گردیدن می باشند. در زمینه صاف کردن و احیای مو نیز این جدید شدن اعمال می شود که مانند اغلب سایر روش ها از ویژگی های بهتر و کاربردی تری برخوردار می باشد. در تعریف هایپر استریت مو می توان گفت که نوین ترین شیوه و متد جهت احیا و بهبود موهای آسیب دیده است که دارای مزیت های بسیاری برای مو، اما تصحیح شده و فاقد سایر روش ها است. در این مطلب با ما همراه باشید تا آشنایی تان در مورد هایپر استریت مو و توضیحات تکمیلی افزایش دهید.

هایپر استریت مو چیست؟

هایپر استریت نوین ترین شیوه زنده کردن و بازسازی موهای دچار آسیب است، در حقیقت موادی می باشد که به صورت مستقیم به موهای شما زده شده و طریقه استفاده با این مواد خیلی با موادهای کراتین شباهت دارد و می توانید جهت این منظ.ور به سالن های زیبایی مراجعه کنید و یا در خانه این کار را انجام دهید. چگونگی بهره بردن از هایپر استریت به این شکل می باشد که اول لازم است موهای خود را با استفاده از شامپو شسته و هنوز موهایتان نم دارد، مواد هایپر استریت را به موهای خود زده و آن ها را ماساژ بدهید. به منظور افزایش ایمنی توجه نمایید که این مواد به پوست سر شما تماس پیدا نکند، و از ریشه مو تا نوک مو همه را به مواد هایپر استریت آغشته نموده و بعد میان ۲۰ – ۸۰ دقیقه بگذارید بر روی موهای شما باقی بماند.

آشنایی با هایپر استریت مو و تفاوت آن با کراتین

هایپر استریت با کراتین چه تفاوتی دارد؟

در رابطه با انواع مواد کراتین مو باید گفت که دارای مواد شیمیایی به اسم «فرمالدهید» می باشند که باعث به وجود آمدن عطری بد گردیده و جهت کسانی که دارای پوستی حساس هستند، امکان دارد موجب خارش هم گردد. ولی این موضوع در مورد مواد هایپر استریت صدق نمی کند و در میان محصولات احیا و صاف کردن مو، هایپر استریت ایمنی و بدون عوارض ترین شیوه محسوب می شود. به منظور نتیجه گیری بهتر و مطمئن شدن از ایمنی کار، پیشنهاد می شود به سالن های زیبایی حرفه ای و دارای تخصص در این زمینه بروید. از دیگر مزیت های این مواد می توان به قابل استفاده و مناسب بودن برای همه نوع موها اشاره داشت. چنانچه موهایتان دچار آسیب و خشک و وز می باشد، خیلی زیادتر از کار نهایی این روش مستفیض می گردید و تغییر را بیشتر می توانید احساس کنید.

آشنایی با هایپر استریت مو و تفاوت آن با کراتین

مواد تشکیل دهنده هایپر استریت

هایپر استریت دارای هیچ نوع مواد شیمیایی نبوده، ولی مواد آن تا اندازه ای قدرتمند و موثر می باشد که قادر است موهایتان را احیا نموده و زیبایی خیره کننده به موهای شما بدهد. در هایپر استریت موادی مانند ویتامین های لازم برای مو، پروتئین های مغذی جهت مو، لیپیدها و آمینو اسیدها وجود دارد که همه این مواد باعث می شوند موهایتان را احیا نموده و آن ها را به خوبترین وضعیت حالت خود بازگردانید.

مناسب بودن با همه موها

با توجه به ویژگی های فوق العاده و مزایایی که این روش صاف کردن و احیای مو دارد، علاقه مند به استفاده از آن شده و تنها در ذهن خود به این موضوع برخورده اید که هایپر استریت مناسب چه موهایی بوده و شما نیز می توانید برای موهای خود از آن استفاده کنید. البته که می توانید برای موهای خودتان از آن بهره ببرید زیرا مناسب همه نوع مو با هر جنس مو است. این متد که جایگزین کراتین است برای موهای دچار آسیب بسیار مناسب است، در واقع افرادی که این چنین موهایی دارند، بهتر است حتما از هایپر استریت بهره ببرند.

آشنایی با هایپر استریت مو و تفاوت آن با کراتین

دوام و ماندگاری

در مورد دوام و ماندگاری این روش می توان گفت که متناسب با کیفیت عمل صورت گرفته، و نیز مواد هایپر استریت و موهایتان می تواند متغیر باشد. ولی به طور کلی می توان گفت ماندگاری این متد ۲ – ۴ ماه است. قابل به ذکر است که با انجام اعمال نگهداری لازم موی هایپر استریت و پرهیز از اعمالی که باعث آسیب به موهای شما می گردد، مدت ماندگاری آن زیادتر می شود.

آشنایی با هایپر استریت مو و تفاوت آن با کراتین

چند نکته مهم و کاربردی

هایپر استریت یک متد برای احیا و بازسازی مو می باشد که در صورت رعایت نکات و مواردی کاربردی می توانید از نتیجه ای دلچسب تر لذت ببرید، در ادامه آنها را مرور و بررسی می نماییم.

انجام کار در سالن زیبایی معتبر و حرفه ای

نخستین و اصلی ترین نکته مراجعه به سالن زیبایی معتبر و حرفه ای می باشد که توانایی و تجربه لازم در زمینه این متد و متدهای شبیه را دارا باشد.

تهیه مواد مرغوب

هایپر استریت هم همچون سایر شیوه های احیای مو موادی ثابت دارد و به همین دلیل بسیاری از کمپانی ها دست به ساخت و تهیه مواد هایپر استریت زده اند که هر یک از آنها دارای قیمت و کیفیتی متفاوت هستند.

پیشنهاد می نماییم که چنانچه تمایل دارید خود این مواد را تهیه نمایید، باید از خوب ترین و باکیفیت ترین مواد که در بازار وجود دارد، بهره ببرید و از آرایشگری ماهر نیز مشاوره و کمک بخواهید. ولی چنانچه تمایل دارید در سالن زیبایی هایپر استریت بزنید، اغلب آن ها از خوب ترین مواد بهره می برند.

آشنایی با هایپر استریت مو و تفاوت آن با کراتین

کارهای نگهداری مو بعد از هایپر استریت

بعد از احیای موهایتان، لازم می باشد که یکسری نکته ها را رعایت نمایید تا دوباره به آن ها آسیب وارد نشود. اعمالی همچون بهره بردن کمتر از استخر، دریا رفتن، بهره بردن از شامپوی بی سولفات، کاهش استفاده از لوازمی همچون اتوی مو و سشوار قادر است دوام و ماندگاری هایپر استریت افزایش پیدا کند.

آشنایی با هایپر استریت مو و تفاوت آن با کراتین

در این مطلب شما را با هایپر استریت مو یکی از جدیدترین روش های احیا و بازسازی مو آشنا کردیم که امیدواریم مورد توجه تان واقع شده و مفید و کاربردی بوده باشد. همچنین می توانید برای آشنایی با پلاپینگ مو و نیز دکوپاژ مو به لینک ها مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها