برنامه‌ این هفته مسجد جمکران/سخنرانی تراشیون در جمع منتظران


برنامه‌ این هفته مسجد جمکران/سخنرانی تراشیون در جمع منتظران

مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته با برنامه‌هایی همچون توسل به حریم کبریا و کمیل عارفانه میزبان منتظران می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت، مسجد مقدس جمکران این هفته نیز همچون معمول هر هفته با برنامه های متنوع میزبان منتظران و مهدی باوران می شود.

بنابر این گزارش، روز سه شنبه، ۲۳ خردادماه سال ۱۴۰۲ مراسم توسل به حریم کبریا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا تراشیون و قرائت دعای توسل توسط کربلایی محمدجواد احمدی برگزار می‌شود.

پنجشنبه ۲۵ خردادماه نیز مراسم کمیل عارفانه از ساعت ۲۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی سید جواد میرجعفری در میعاد منتظران برگزار می شود.

مراسم این هفته قرائت دعای ندبه ۲۶ خردادماه از ساعت شش صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین خلج و مداحی حاج رضا بذری برگزار می شود.

در ساعت ۱۸ روز جمعه نیز همچون هفته های گذشته زیارت آل یاسین قرائت و در ادامه مراسم قرائت زیارت جامعه کبیره بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با نوای حجت‌الاسلام والمسلمین حسین آبادی برگزار می شود.

گفتنی است، ثواب مراسم های این هفته میعاد منتظران به روح شهید حسینعلی آقایی کردآبادی تقدیم می شود. شهید آقایی کردآبادی متولد ۲۰ آبان ۱۳۳۷ است که در تاریخ یکم دی ماه ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی شرهانی به مقام شهادت نائل شد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زیبایی دختر واقعی «آمنهوتپ سوم» سریال یوسف پیامبر ! تغییر چهره جهانبخش سلطانی بعد 1...