آغاز واگذاری ناوگان ون به شهرداری‌های کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرتضی ضامنی گفت: این ون‌ها بر اساس قرار داد منعقده وزارت کشور و شرکت ایران خودرو دیزل در راستای کمک به بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به شهرداری‌ها اختصاص داده شده...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرتضی ضامنی گفت: این ون‌ها بر اساس قرار داد منعقده وزارت کشور و شرکت ایران خودرو دیزل در راستای کمک به بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به شهرداری‌ها اختصاص داده شده است.
وی افزود: یکی از اهداف وزارت کشور بهبود و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری است و دستورات ویژه‌ای در این خصوص داده شده که یکی از آنها ورود خودروهای ون وانا به این حوزه است.
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با بیان اینکه در گام نخست در ماه جاری 620 دستگاه ون به شهرداری‌های مشمول اختصاص داده می شود، به خصوصیات بارز این خودروها اشاره کرد و گفت: خودروهای ون جدید دارای فضای داخلی مناسب هم از لحاظ فاصله صندلیها و راهرو وسط و سقف بلند است و همچنین مجهز به تکنولوژی AVL جهت پایش پیمایش مسافتهای طی شده هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ Ocean Drive از Duke Dumont