شلیک پلیس و زمین گیر شدن دو زورگیر فراری


شلیک پلیس و زمین گیر شدن دو زورگیر فراری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد گودرزی گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر در حال گشت زنی در محدوده خیابان ستارخان به راکبان یک موتورسیکلت مشکوک می‌شوند و آن‌ها را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند. رئیس پلیس پیشگیری تهران...

شلیک پلیس و زمین گیر شدن دو زورگیر فراریبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد گودرزی گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر در حال گشت زنی در محدوده خیابان ستارخان به راکبان یک موتورسیکلت مشکوک می‌شوند و آن‌ها را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: راکب موتورسیکلت به طرف خانمی که در خودروی خود با تلفن همراه صحبت می‌کرد، حمله ور می‌شود و با تهدید سلاح سرد از وی زورگیری می‌کند؛ ماموران به سرعت برای دستگیری متهم وارد عمل می‌شوند، اما متهم­ از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با اقدامات پلیسی، موتورسیکلت متهمان متوقف می‌شود، گفت: یکی از متهمان با سلاح سرد به ماموران حمله ور می‌شود و ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، با شلیک به پای متهم، وی را دستگیر می‌کنند.
­
سرهنگ گودرزی با بیان اینکه متهم دیگر اقدام به فرار می‌کند، افزود: متهم یکی از شهروندان را در خیابان ستارخان با سلاح سرد گروگان می‌گیرد؛ اما ماموران پلیس، متهم را پس از شلیک چند تیر هوایی و یک تیر در ناحیه پای وی دستگیر می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: متهمان ۳۶ و ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر اعتراف کردند و به همراه مالباختگان پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم