موبایل قاپی با استفاده از موتورسیکلت پلاک مخدوش


موبایل قاپی با استفاده از موتورسیکلت پلاک مخدوش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کیومرث حسنوند گفت: ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک در حال گشت زنی در محدوده ده ونک تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، مشکوک می‌شوند و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار...

موبایل قاپی با استفاده از موتورسیکلت پلاک مخدوشبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کیومرث حسنوند گفت: ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک در حال گشت زنی در محدوده ده ونک تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، مشکوک می‌شوند و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

­سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت خانمی که در حال استفاده از تلفن همراه خود بود می‌روند و تلفن همراه وی را می‌ربایند و به سرعت از محل متواری می‌شوند.

­این مقام انتظامی با بیان اینکه با اقدامات پیش دستانه پلیس، موتورسیکلت متهمان متوقف می‌شود، گفت: یکی از متهمان دستگیر می‌شود، اما همدست وی فرار می‌کند.

­سرهنگ کیومرث حسنوند افزود: متهم ۱۸ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدست متواری اش اعتراف کرد و شناسایی مال باختگان و دستگیری متهم متواری در دستور کار ماموران این کلانتری قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی