بیش از هزار خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر اضافه می‌شود


بیش از هزار خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، پیرحسین کولیوند گفت: باید منابع پایداری برای تامین بودجه لازم به خصوص در زمینه امداد و نجات در نظر گرفته شود؛ برای مثال می‌توان بخشی از عوارض آزادراهی یا سایر هزینه‌های دریافتی مثل بیمه در بارنامه‌های حمل و...

بیش از هزار خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر اضافه می‌شودبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، پیرحسین کولیوند گفت: باید منابع پایداری برای تامین بودجه لازم به خصوص در زمینه امداد و نجات در نظر گرفته شود؛ برای مثال می‌توان بخشی از عوارض آزادراهی یا سایر هزینه‌های دریافتی مثل بیمه در بارنامه‌های حمل و نقل را برای پوشش امدادی جاده‌های کشور در نظر گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امداد هوایی نقش موثری در پاسخ به حوادث دارد، افزود: در حال حاضر تعدادی از بالگرد‌های هلال احمر به دلیل نبود منابع مالی، نمی‌توانند تعمیر و نگهداری شوند و زمین‌گیر شده‌اند.

کولیوند با بیان اینکه امسال، ناوگان امدادی تجهیز و نوسازی می‌شوند، گفت: امسال وضعیت لجستیکی جمعیت را ترمیم می‌کنیم و هزار دستگاه خودروی نجات و ۳۰۰ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان امداد و نجات هلال احمر اضافه می‌شود، اما این میزان افزایش خودرو، پاسخگوی نیاز‌های ما نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: اکنون امکانات لجستیکی ما برای انجام عملیات‌های امداد و نجات در حوزه زمینی، هوایی و دریایی به هیچ‌وجه متناسب با نیاز‌های ما نیست؛ ضروری است لوازم امدادی برای عملیات‌های نجات تامین کنیم، اما محدودیت بودجه‌ای مانع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک روز معلم ورزش با 10 متن تبریک خلاقانه