برگزاری نشست هم اندیشی طرح ارتقای نگهداشت ترافیکی تهران


برگزاری نشست هم اندیشی طرح ارتقای نگهداشت ترافیکی تهران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، در این جلسه مهدی گلشنی، مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق ضمن بیان کلیاتی از طرح تحول نگهداشت شهر تهران، ارتقای جایگاه مهندسی ترافیک، بهبود سطح آموزش و فرهنگ‌سازی ترافیک و همچنین جهت‌دهی صحیح به هزینه‌های بهسازی...

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، در این جلسه مهدی گلشنی، مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق ضمن بیان کلیاتی از طرح تحول نگهداشت شهر تهران، ارتقای جایگاه مهندسی ترافیک، بهبود سطح آموزش و فرهنگ‌سازی ترافیک و همچنین جهت‌دهی صحیح به هزینه‌های بهسازی و نگهداشت زیرساخت‌های ترافیکی را از جمله مهم‌ترین اهداف طرح تحول در نگهداشت برشمرد.

برگزاری نشست هم اندیشی طرح ارتقای نگهداشت ترافیکی تهران
گلشنی در ادامه، جمع‌آوری نمادها و تجهیزات ترافیکی بدون کارایی موجود در معابر، تجمیع تابلو‌های شهری و همچنین تغییر در وضعیت مسیر‌های ویژه سامانه اتوبوس‌های تندرو را رئوس اصلی اقدامات طرح تحول در نگهداشت شهر اعلام کرد که این موارد به تدریج طی سال ۱۴۰۲ از سوی واحد‌های ستادی و صف شهرداری تهران اجرایی خواهد شد.
در پایان، روسای ادارات نظارت و اجرای معاونت‌های ترافیک مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران نظرات خود را در خصوص این طرح اعلام و ضمن تشریح برخی مشکلات و کمبود‌های موجود پیشنهاداتی را در خصوص اجرای هر چه بهتر این طرح ارائه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همه زنان اوس موسی پایتخت / زن بازیگرش جذاب تر بود یا خانم مدل؟!