کشف اقلام دارویی قاچاق در پایانه جنوب تهران


کشف اقلام دارویی قاچاق در پایانه جنوب تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ امیرهوشنگ امیری گفت: ماموران عملیات کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب حین گشت زنی در محدوده پایانه جنوب، به یک دستگاه خودروی سواری که در حال بارگیری از داخل اتوبوس بود مشکوک می‌شوند. ­این مقام انتظامی با بیان...

کشف اقلام دارویی قاچاق در پایانه جنوب تهرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ امیرهوشنگ امیری گفت: ماموران عملیات کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب حین گشت زنی در محدوده پایانه جنوب، به یک دستگاه خودروی سواری که در حال بارگیری از داخل اتوبوس بود مشکوک می‌شوند.

­این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران برای بررسی بیشتر به خودرو مراجعه می‌کنند، افزود: ابتدا متهم قصد گمراه کردن ماموران را داشته و اموال در حال بارگیری را مواد خوراکی اعلام کرده است، اما با بررسی ماموران پلیس مشخص شد اموال بسته‌های دارو است.

­سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه این دارو‌ها به صورت قاچاق وارد کشور شده است، گفت: در بررسی اولیه اموال قاچاق، ۳ هزار و ۸۶۰ عدد انواع قرص و ۲۵ بسته پماد دارویی کشف شد و کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۹۰ میلیون تومان برآورد کردند.

­این مقام پلیسی ادامه داد: متهم ۳۳ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر توزیع داروی قاچاق در شهر تهران اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا، دختربچه گمشده گلستانی زنده پیدا شد + فیلم