حریم بانان شهرداری منطقه 13 بچه آهو زخمی را نجات دادند


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ امروز گفت: عوامل حریم‌بان شهرداری منطقه در عملیات گشت زنی در حوالی روستای دره شکاری متوجه شدند، یک راس بچه آهو در تله شکارچیان غیر مجاز گرفتار شده است.وی افزود: با اقدام به موقع...

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ امروز گفت: عوامل حریم‌بان شهرداری منطقه در عملیات گشت زنی در حوالی روستای دره شکاری متوجه شدند، یک راس بچه آهو در تله شکارچیان غیر مجاز گرفتار شده است.
وی افزود: با اقدام به موقع حریم بانان شهرداری منطقه ۱۳، ضمن رها سازی بچه آهو از تله صیادان غیر مجاز، آن را برای مداوا و اقدامات بعدی به عوامل محیط بانی تحویل دادند.

حریم بانان شهرداری منطقه 13 بچه آهو زخمی را نجات دادند
شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه کل و میش، آهو، گراز، روباه، خرگوش و سنجاب از عمده‌ترین‌گونه‌های حیوانات در حریم و بوستان جنگلی سرخه حصار هستند، یادآور شد: شکار در زیستگاه‌های حیات وحش جرم است و بر اساس قوانین مجازات اسلامی، افراد متخلف توسط مجریان قانون تعقیب و مجازات می‌شوند.
محمدهادی علی احمدی با اشاره به اینکه نیرو‌های شهرداری همواره حامی محیط زیست بوده و همکاری لازم را در این زمینه با سازمان محیط زیست انجام می‌دهند، یادآور شد: شهروندان عزیز می‌توانند به عنوان دوست داران و حامیان محیط زیست و حیات وحش، در صورت مشاهده هرگونه تحرک مشکوک شکارچیان و یا شکار غیر مجاز مراتب را به سازمان محیط زیست اعلام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) دره جنی، منطقه‌ای رمزآلود در شرق ایران