تمهیدات شهرداری برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره)


تمهیدات شهرداری برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در ستاد ارتحال امام خمینی گفت: ایجاد پارکینگ برای ورود زائران به حرم امام خمینی و ایجاد ۱۴ پارکینگ دیگر ازجمله اقدامات شهرداری تهران بوده است و...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در ستاد ارتحال امام خمینی گفت: ایجاد پارکینگ برای ورود زائران به حرم امام خمینی و ایجاد ۱۴ پارکینگ دیگر ازجمله اقدامات شهرداری تهران بوده است و امروز این پارکینگ‌ها به ستاد اجرایی تحویل داده می‌شود. تمهیدات شهرداری برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

علیرضا جعفری افزود: ۴۳۸ تابلوی راهنمایی برای پارکینگ‌ها نصب خواهد شد و ۵۰۰ کارگر درحال فعالیت هستند و ۱۰ ایستگاه را شهرداری تهران برپا خواهد کرد که ۶ مورد آن مختص پذیرایی، ۳ پردیس فرهنگی و ۱ مورد هم محیط زیستی است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران همچنین گفت: مواکب فرهنگی از بلوار بهشت زهرا تا حرم مطهر ایجاد می‌شود و تاکنون ۱۳ هزار تن آسفالت در محور حرم مطهر ریخته شده است.

علیرضا جعفری افزود: پیش بینی ۴۰ خودروی شاتل برقی و ۱۰۰ ویلچر برای جابه جایی زائران و در زیرزمین حرم، محیطی برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است و سازمان آتش نشانی با نیرو‌های خود در محیط حاضر خواهند شد، همچنین دستگا‌های مه پاش، درمانگاه‌های سیار و سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات حمل و نقل عمومی گفت: خط یک مترو تهران برای انتقال به حرم مطهر رایگان است و خدمات رایگان اتوبوسرانی نیز در نظر گرفته شده است.

علیرضا جعفری افزود: ۲۰۰ دستگاه ون داخل حرم و ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس از محل پارکینگ‌ها به داخل حرم تهیه شده‌اند و خدمات ویژه‌ای نیز در جماران ارائه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی