­مراجعه دارندگان فقط 500 موتورسیکلت به مراکز معاینه فنی تهران


­مراجعه دارندگان فقط 500 موتورسیکلت به مراکز معاینه فنی تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: در حال حاضر، یک میلیون و ۸۰۰ هزار موتور با پلاک تهران تردد می‌کنند و مراجعه ۵۰۰ دستگاه موتور سیکلت به مراکز معاینه فنی آمار بسیار کمی است. شادی ماکی افزود:الزام...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: در حال حاضر، یک میلیون و ۸۰۰ هزار موتور با پلاک تهران تردد می‌کنند و مراجعه ۵۰۰ دستگاه موتور سیکلت به مراکز معاینه فنی آمار بسیار کمی است. ­مراجعه دارندگان فقط 500 موتورسیکلت به مراکز معاینه فنی تهران

شادی ماکی افزود:الزام موتورسیکلت‌های دستگاه‌های دولتی از جمله طرح‌هایی است که برای رسیدگی به این اتفاق در دست اقدام داریم.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران با بیان اینکه در زمان تعویض پلاک و خرید و فروش خودرو‌های سبک داشتن برگه‌های معاینه فنی الزامی است، گفت: اگر این الزام برای موتورسیکلت‌ها هم وجود داشته باشد، ممکن است به حل معضل موتور‌ها کمک کند.

آغاز به کار ۸ خط سیار معاینه فنی تا یک ماه آینده

شادی مالکی گفت: ۸ خط سیار در کمتر از یک ماه آینده به خطوط سیار معاینه فنی تهران اضافه می‌شود و با این اقدام ۲۰۰ هزار خودرو به ظرفیت مراکز که در حال حاضر حدود ۳ میلیون خودرو در سال است ، اضافه می شود

موفقیت ۱۸ درصد از خودرو‌های مراجعه کننده به دریافت گواهی معاینه فنی در سال جاری

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: از ابتدای سال ۱۸ درصد از خودرو‌های مراجعه کننده موفق به دریافت گواهی معاینه فنی شدند و کسی که گواهی برتر را دریافت کند می‌تواند از تخفیف ۳۰ درصدی تردد در طرح ترافیک بهره‌مند شود.

افتتاح مرکز معاینه فنی تخصصی تاکسی در پایتخت

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران همچنین گفت: مرکز معاینه فنی چمران هم به عنوان معاینه تخصصی تاکسی به زودی افتتاح می‌شود.

۳۰ درصد از مراجعین مراکز معاینه فنی بانوان هستند

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران همچنین گفت: ۳۰ درصد از مراجعین مراکز معاینه فنی تهران، بانوان هستند و بعد از بررسی آمار‌ها متوجه شدیم که مرکز آبشناسان بیشترین مراجعه بانوان را دارد.

شادی مالکی افزود: باتوجه به درخواست بانوان اولین تعمیرگاه بانوان را در مرکز آبشناسان بهمن سال گذشته افتتاح کردیم، همچنین بانوانی در حوزه تعمیر خودرو متخصص هستند و جایی برای ارائه تخصص خود ندارند که امسال دومین مرکز بانوان افتتاح خواهد شد و این افراد می‌توانند در این محل فعالیت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درخواست حماس از جامعه جهانی