تسریع صدور شناسنامه برای فرزندان معرفی شده از بهزیستی


تسریع صدور شناسنامه برای فرزندان معرفی شده از بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل ثبت احوال استان تهران در دیدار با محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: مطالعات کارشناسی الکترونیکی شدن تشکیل پرونده در صدور شناسنامه نوزادان معرفی شده از سوی بهزیستی انجام شده است. حسین زین الصالحین...

تسریع صدور شناسنامه برای فرزندان معرفی شده از بهزیستیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل ثبت احوال استان تهران در دیدار با محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: مطالعات کارشناسی الکترونیکی شدن تشکیل پرونده در صدور شناسنامه نوزادان معرفی شده از سوی بهزیستی انجام شده است. حسین زین الصالحین افزود: قرار شده در اداره‌های استان تهران فرد مشخصی برای تسهیل و رسیدگی ویژه به پرونده‌های بهزیستی استان تعیین شود.
وی همچنین افزود: یارانه بسیاری از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی که حقوق مستمری و حق پرستاری و یارانه نگهداری در منزل دریافت می‌کنند به دلیل آنلاین (برخط) نبودن اطلاعات ثبت احوال و بهزیستی پس از فوت نیز در بعضی اوقات تا نزدیک سه ماه همچنان به حسابشان واریز می‌شود که این باعث هدر رفت منابع محدود سازمان می‌شود.
مدیرکل ثبت احوال استان تهران با اشاره به تعداد قابل توجه افراد پشت نوبت دریافت یارانه و حق پرستاری اظهار داشت: این منابع می‌تواند در سایه دولت الکترونیک در اختیار افراد نیازمند پشت نوبت دریافت مستمری قرار گیرد. گفتنی است در پایان این دیدار از همراهی و حمایت مجوعه اداره کل ثبت احوال استان تهران از سازمان بهزیستی به خصوص موضوع فرزندخواندگی و صدور شناسنامه برای نوزادان رها شده با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش