با استقبال هنرجویان؛ کارگاه آموزشی «روش تدریس پیانو» رضا طاهری برگزار شد


کارگاه آموزشی روش تدریس پیانو(دوره مقدماتی) رضا طاهری روز پنج شنبه ۴ خرداد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، این کارگاه آموزشی توسط مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی و با تدریس رضا طاهری در تالار...

کارگاه آموزشی روش تدریس پیانو(دوره مقدماتی) رضا طاهری روز پنج شنبه ۴ خرداد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، این کارگاه آموزشی توسط مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی و با تدریس رضا طاهری در تالار رودکی برگزار شد و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت.
در این کارگاه، اصول و شیوه تدریس پیانو بر اساس کتاب «آموزش نوین پیانو کلاسیک» نوشته «هانس گونتر‌‌ هویمان» ارائه شد. این کارگاه برای مدرسان دوره مقدماتی پیانو مناسب بوده و در واقع، راهنمای آموزشی هنر آموزانی است که در ابتدای راه قرار دارند و هنوز تجربه کافی را در تدریس کسب نکرده اند و طی آن هنرجویان به صورت اصولی، مراحل اولیه آموزشی را طی می‌کنند. از مزایای این روش آموزشی می‌توان به جدید بودن متد آموزشی، شیوه بیان ساده و ترتیب منظم و مناسب در ارائه مطالب و جزئیات به هنرجویان اشاره کرد.
رضا طاهری کارشناس ارشد نوازندگی ساز جهانی از دانشگاه هنر، در حال حاضر به عنوان مدرس پیانو در هنرستان موسیقی، دانشگاه‌های هنر، آزاد و علمی کاربردی فعالیت دارد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات از کارگاه‌ها و دوره های آموزشی آتی، می‌توانند با مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی به شماره‌های ۶۶۷۴۳۳۵۸-۶۶۷۴۳۳۵۹-۶۶۷۴۳۳۶۱ تماس حاصل نمایند.

با استقبال هنرجویان؛ کارگاه آموزشی «روش تدریس پیانو» رضا طاهری برگزار شد با استقبال هنرجویان؛ کارگاه آموزشی «روش تدریس پیانو» رضا طاهری برگزار شد با استقبال هنرجویان؛ کارگاه آموزشی «روش تدریس پیانو» رضا طاهری برگزار شد با استقبال هنرجویان؛ کارگاه آموزشی «روش تدریس پیانو» رضا طاهری برگزار شد با استقبال هنرجویان؛ کارگاه آموزشی «روش تدریس پیانو» رضا طاهری برگزار شد با استقبال هنرجویان؛ کارگاه آموزشی «روش تدریس پیانو» رضا طاهری برگزار شد



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج