دستور تعیین تکلیف خودروهای توقیفی قبل از سال 1400 در پارکینگ‌های شورای مبارزه با مواد مخدر


دستور تعیین تکلیف خودروهای توقیفی قبل از سال 1400 در پارکینگ‌های شورای مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی جمادی در سومین جلسه کمیته ملی حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تعیین تکلیف خودرو‌های موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی این پارکینگ‌ها به صورت ویژه مورد تاکید قرار...

دستور تعیین تکلیف خودروهای توقیفی قبل از سال 1400 در پارکینگ‌های شورای مبارزه با مواد مخدربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی جمادی در سومین جلسه کمیته ملی حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تعیین تکلیف خودرو‌های موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی این پارکینگ‌ها به صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفته است.
معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به این که نباید خودرو‌های توقیفی مربوط به قبل از ۱۴۰۰ در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم، گفت: باید خودرو‌های موجود در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر براساس تاکیدات ریاست قوه قضاییه تعیین تکلیف شوند.
وی افزود: درباره شناسایی اموال قاچاقچیان و ضربه به بنیان‌های مالی باند‌های قاچاق باید کار جدی صورت گیرد و هنر یک قاضی و ضابطان این است که در پرونده‌های قاچاق مواد مخدر به ویژه قاچاق‌های کلان ضربه اساسی به بنیان‌های مالی قاچاقچیان وارد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج