باید بین افرادی که مرتکب کشف حجاب می‌شود تفاوت قائل شویم


باید بین افرادی که مرتکب کشف حجاب می‌شود تفاوت قائل شویم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نشست خبری بهزاد پورسید معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با محوریت تببین لایحه حجاب و عفاف صبح امروز (یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲) برگزار شد. بهزاد پورسید در این نشست گفت: از نیمه دوم سال گذشته بحث‌های مربوط به عفاف و...

باید بین افرادی که مرتکب کشف حجاب می‌شود تفاوت قائل شویمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نشست خبری بهزاد پورسید معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با محوریت تببین لایحه حجاب و عفاف صبح امروز (یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲) برگزار شد.

بهزاد پورسید در این نشست گفت: از نیمه دوم سال گذشته بحث‌های مربوط به عفاف و حجاب به نحو جدی در نهاد‌های کشور در سطح کلان مطرح شد.

وی با بیان اینکه رویکرد‌ها در این زمینه متفاوت بود، گفت: باید بین افرادی که مرتکب کشف حجاب می‌شود تفاوت قائل شویم.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با بیان اینکه در بحث حجاب و عفاف نباید به دنبال برخورد فیزیکی و انتظامی و قضایی باشیم، گفت: اولویت در این حوزه را باید بر بخش‌های دولتی بگذاریم تا براساس قوانین و مقررات موجود اقدامات مربوط به این حوزه اجرا شود.

وی با بیان اینکه بین‌ جرم و تخلف باید تفاوت قائل شویم و موضوع فقط از منظر جرم دیده نشود، گفت: در این حوزه باید تدابیری اندیشیده شود تا کمتر به سمت تشکیل پرونده قضایی و صدور احکام کیفری برای شهروندان برویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج