رونمایی از پوستر هفته محیط زیست


رونمایی از پوستر هفته محیط زیست

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست گفت : در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست که صبح امروز (شنبه ششم خرداد) برگزار شد، از...

رونمایی از پوستر هفته محیط زیستبه گزارش خبر گزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست گفت : در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست که صبح امروز (شنبه ششم خرداد) برگزار شد، از پوستر هفته محیط زیست با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست رونمایی به عمل آمد.
محسن نقیلو افزود: هفته محیط زیست از ۱۶ تا ۲۲ خرداد با پیام «نهضت ملی کاهش آلودگی‌های پلاستیکی» با مشارکت همه وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی و جهادی برگزار می‌شود.
وی گفت: افتتاح ۱۱ پروژه با همکاری صندوق ملی محیط زیست در غالب تسهیلات به مبلغ پانصد میلیارد ریال (پنجاه میلیارد تومان) و بیش از ۳۰۰ برنامه علمی، فرهنگی و آموزشی در استان‌های مختلف کشور در هفته محیط زیست پیش بینی شده است.
نقیلو افزود:در این هفته تعدادی از پروژه‌های دور اول سفر‌های استانی رئیس جمهور که در حوزه محیط زیست می‌باشد با حضور استانداران و مقامات سیاسی و اجرایی استان‌ها نیز افتتاح خواهد شد.
وی گفت: از سال ۱۹۷۲ میلادی، ۱۵ خرداد از سوی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی محیط زیست نامگذاری شده است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توقیف رنجرور 15 میلیاردی قاچاق در جاده چالوس