برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت واحد اتوبوس رانی در شورای شهر


برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت واحد اتوبوس رانی در شورای شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری صـد و پنجاهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز یکشنبه هفتم خرداد گفت: در جریان برگزاری صحن علنی فردا، نطق پیش از دستور را احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران...

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت واحد اتوبوس رانی در شورای شهربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری صـد و پنجاهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز یکشنبه هفتم خرداد گفت: در جریان برگزاری صحن علنی فردا، نطق پیش از دستور را احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران قرائت خواهد کرد و پس از آن جلسه وارد بررسی دستورات مطروحه خواهد شد.

وی ارائه گـزارش محمد آخوندی عضو شـورای اسلامی شـهر تهران در خصـوص طرحهای محلات منطقه ۱۲ شهرداری تهران را بعنوان نخستین دستور ذکر کرد و افزود: مجمع عمومی فوق العاده شرکت واحد اتوبوس رانی تهران وحومه به منظور بررسی نامه شـهردار تهـران به همراه قرائت گـزارش مشـترک کمیسیون‌های (عمـران و حمل و نقـل- برنامه و بودجه) در این جلسه برگزار خواهد شد و روند آن مورد تایید اعضای شورای شهر قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه گفت: ۵ دستور صحن روز یکشنبه هفتم خرداد به موضوع باغ های شهر تهران اختصاص یافته تا اعضای شورا این پلاک ثبتی‌ را از حیث باغ یا غیر باغ بودن بررسی و تعیین تکلیف کنند .

نادعلی گفت: گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، شـرکت تـوسعه مجتمع‌های ایستگاهی مترو تهران و حومه، شرکت سرمایه گذاری شهر، شرکت نمایشگاه‌های شهر آفتاب و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ لغایت ۱۳۹۹ قرائت می شود و نمایندگان پارلمان شهر تهران ان را بررسی خواهند کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟