سه ماسک نسکافه فوق العاده برای شادابی و جوان سازی پوست


نسکافه تاثیر شگفت انگیزی بر روی پوست دارد. می توانید با استفاده از پودر نسکافه ماسک تهیه و پوست خود را شاداب و جوان نمایید. در این مطلب با دو روش تهیه ماسک نسکافه آشنا می شوید.

اگر از طرفداران نسکافه هستید حتما با تاثیر آن بر شادابی و جوان سازی پوست نیز آشنایی دارید. در ضمن نسکافه خاصیت روشن کنندگی پوست را نیز درد. با استفاده از انواع ماسک نسکافه می توانید از داشتن پوستی درخشان، روشن و شاداب لذت ببرید.

انواع ماسک نسکافه

سابق بر این محبوبت قهوه تا حدی بود که به آن لقب نوشیدنی معجزه آسا داده بودند. امروزه محصولات به دست آمده از آن همچون نسکافه نیز محبوبیت بسیاری در بین افراد پیدا کرده است. به این ترتیب نسکافه نوشیدنی دل چسب و محبوب افراد زیادی است که خواص درمانی متعددی برای سلامت بدن به ویژه پوست دارد.

سه ماسک نسکافه فوق العاده برای شادابی و جوان سازی پوست

کافئین موجود در این محصول قرمزی و التهابات پوستی را می کاهد. ضمنا با اضافه نمودن آن به یک کرم ضد التهابی اثر مراقبتی آن برای پوست را افزایش می دهید. در ضمن نسکافه خاصیت روشن کنندگی پوست نیز دارد و با استفاده از انواع ماسک نسکافه مناسب با هر پوست، می توانید شادابی، نشاط و درخشان شدن پوست را فراهم نمایید.

بنابراین توصیه می شود معجزه نسکافه برای پوست را جدی تلقی کنید. همانطور که می دانید افراد زیادی در سراسر دنیا روز خود را با نوشیدن یک فنجان نسکافه آغاز می کنند. پژوهش های انجام شده روی نسکافه نشان می دهد که این ماده تاثیر مثبتی بر سلامت انسان به ویژه سلامت پوست دارد.

سه ماسک نسکافه فوق العاده برای شادابی و جوان سازی پوست

امروزه نسکافه در دو نوع کلاسیک و گلد در بازار موجود می باشد که نوع کلاسیک طعم و عطر سنگین تری دارد. در ادامه با روش تهیه سه نوع ماسک نسکافه آشنا می شوید.

۱. ماسک لایه بردار

تهیه ماسک صورت با استفاده از پودر نسکافه نیازمند طی مراحلی است که اثرگذاری های لازم را داشته باشد. ماسک های لایه بردار را می توان با این محصول تهیه نمود و از خواص آن بهره مند شد. در ادامه با روش تهیه این ماسک آشنا می شوید. به این صورت که دو قاشق غذاخوری پودر نسکافه را همراه با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و نمک دریا ترکیب نمایید.

سه ماسک نسکافه فوق العاده برای شادابی و جوان سازی پوست

مواد را خوب همزده تا مخلوطی خمیر مانند حاصل شود. سپس آن را به مدت ۵-۱۰ دقیقه روی پوست قرار داده و پوست را به صورت دورانی مالش دهید. بعد از این مدت پوست را با آب ولرم شستشو دهید. این ماسک را می توان علاوه بر پوست صورت در دیگر نقاط بدن نیز استفاده و تاثیرات ویژه آن را در امر لایه برداری مشاهده کرد.

نتیجه استفاده از این ماسک داشتن پوستی تازه و شاداب خواهد بود.

۲. ماسک جوان کننده پوست

نسکافه در جوان سازی و لایه برداری پوست معجزه می کند. به دلیل فواید بسیاری که نسکافه دارد می تواند به عنوان لایه بردار موثری برای پوست عمل کند. همچنین می توان از آن برای تهیه یک ماسک خوب و مفید جهت جوان سازی پوست و جلوگیری از چین و چروک استفاده کرد.

سه ماسک نسکافه فوق العاده برای شادابی و جوان سازی پوست

در این روش ۴ قاشق غذاخوری نسکافه را با ۴ قاشق غذاخوری کاکائو، یک عدد تخم مرغ، ۴ قاشق غذاخوری ماست و دو قاشق غذاخوری عسل گرم شده مخلوط کنید. این موارد را خوب همزده تا ماسک غلیظی حاصل شود. سپس آن را روی تمام صورت بجز دور چشم ها زده و صبر کنید خشک شود.

بعد برای پاک کردن و تمیز نمودن صورت از یک لیف حمام گرم و مرطوب کمک گرفته و با آب ولرم صورت را شستشو دهید. ضمنا خواص نسکافه به نرمی و لطافت پوست نیز کمک بسیاری می کند.

۳. ماسک دور چشم

این ماسک برای سیاهی اطراف چشم موثر است. به این ترتیب یک قاشق غذاخوری ماست(هر نوع ماستی کم چرب یا پرچرب فرقی ندارد ولی بهتر است کمی سفت باشد)، را با یک قاشق پودر نسکافه آماده مخلوط کنید و خمیر آماده شده را به دور چشم و حتی کل صورت بزنید. ۵ دقیقه صبر کرده بعد صورت را با آب گرم و سپس سرد آبکشی کنید.

سه ماسک نسکافه فوق العاده برای شادابی و جوان سازی پوست

افرادی که دارای پوست خشکی هستند می توانند به این ماسک نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه نمایند. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با انواع ماسک قهوه و ماسک تفاله قهوه روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا

برچسب :


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!