اولین همایش کشنده های اسپرت برگزار گردید + گزارش تصویری


اولین همایش کشنده های اسپرت برگزار گردید + گزارش تصویری

روز 28 اردیبهشت 1402 حدود 80 کامیون و کشنده تیونینگ شده از برندهای متنوع در اولین گردهمایی این دسته از خودروها حضور داشتند و بیش از 10 هزار نفر از بازدیدکنندگان از سراسر کشور برای بازدید از این گردهمایی به محل برگزاری رفتند.کشنده‌های...

روز 28 اردیبهشت 1402 حدود 80 کامیون و کشنده تیونینگ شده از برندهای متنوع در اولین گردهمایی این دسته از خودروها حضور داشتند و بیش از 10 هزار نفر از بازدیدکنندگان از سراسر کشور برای بازدید از این گردهمایی به محل برگزاری رفتند.

اولین همایش کشنده های اسپرت برگزار گردید + گزارش تصویریکشنده‌های داف و ولوو در این همایش حضور دارند

این رویداد در مجموعه دیزلیران واقع در میدان نماز اسلامشهر برگزار شد و شامل کامیون‌های مدرن و لوکس، کامیون‌های قدیمی اسپورت شده، کامیون‌های میان رده و حتی کامیون‌های چینی بود.

کامیون داف نیوفیس با کابین ایکس جی و طرح قرمز مشکی بدون آینه به عنوان برترین مدل کامیون داف در جهان و ایران به نمایش درآمده بود. همچنین از خانواده کامیون‌های برندهای سوئدی، ولوو مدل جدید و نیوفیس با یک رنگ زرشکی خاص و اسکانیا سری اس به عنوان برترین مدل اسکانیا نیز حضور داشتند و مورد توجه حاضرین و علاقمندان قرار گرفتند.

دیگر سوئدی‌های این نمایشگاه کامیون‌های ولوو FH۵۰۰ در دو نسخه نسل چهارم به عنوان دیگر کامیون نمایشگاهی خاص VOLVO نیز حضور داشتند.

از دیگر محصولات اروپایی می‌توان به کامیون رنو T با رنگ زرد و تیپ خاص نمایشگاهی که حدود دو سال است وارد کشور شده است اشاره کرد که این محصول نیز نیز با سیستم صوتی تقویت شده و رنگ جالب خود در این رویداد حضور داشت.

کامیون‌های قدیمی مانند MACK مشکی تزئین شده و کامیون نهنگ سبز معروف به این مرایم آمده بودند. اسکانیا تاپ لاین آر ۴۷۰ سری مدل ۰۰۸ به عنوان یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های اسکانیا تام در کشور نیز شرکت کرد.

اولین همایش کشنده های اسپرت برگزار گردید + گزارش تصویریکامیون‌های قدیمی مانند MACK مشکی تزئین شده

دیگر محصول خاص حاضر در این درهمی بنز اکتروس نسل سه بود که با پیشرانه هشت سیلندر به عنوان تنها کامیون با موتور هشت سیلندر و خورجینی در این رویداد بود.

نکته جذاب دیگر این مراسم حضور یک کامیون دست ساز یا به عبارتی یک ماکت فلزی دست ساز باری کامیون SCANIA نیز در این رویداد بود که گفته می‌شود توسط یک دانش آموز خوش ذوق ساخته شده است.

موضوع جالب دیگر این نمایشگاه این نکته بود که اغلب شرکت کنندگان در کنفرانس دیزلیران، رانندگان خودروهای حمل و نقل ترانزیتی هستند که به اروپا سفر می‌کنند، صاحبان این کامیون‌ها بارهایشان را لغو یا به تعویق انداختند تا بتوانند در این رویداد بزرگ شرکت کنند.

اولین همایش کشنده های اسپرت برگزار گردید + گزارش تصویریماکت فلزی دست ساز باری کامیون اسکانیا


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا