استون مارتین هنوز با ردبول فاصله زیادی دارد


دن فالوز، مدیر فنی استون مارتین اعتراف کرده است که این تیم هنوز راه زیادی تا رقابت با ردبول برای رسیدن به پیروزی در مسابقات دارد. استون مارتین یک شروع بسیار چشمگیر در فصل داشته است. آنها فصل گذشته را با 55 امتیاز در رده هفتم به پایان رسانیدند،...

دن فالوز، مدیر فنی استون مارتین اعتراف کرده است که این تیم هنوز راه زیادی تا رقابت با ردبول برای رسیدن به پیروزی در مسابقات دارد.

استون مارتین یک شروع بسیار چشمگیر در فصل داشته است. آنها فصل گذشته را با 55 امتیاز در رده هفتم به پایان رسانیدند، یعنی 47 امتیاز کمتر از این فصل تا به اینجای کار.

استون مارتین که در حال حاضر با فراری و مرسدس بنز برای کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی سازندگان رقابت می‌کند، برای رسیدن به ردبول راه زیادی دارد.

مدیر فنی استون مارتین می گوید:

ما باید در نظر بگیریم که از لحاظ رقابتی با ردبول، در کجا هستیم. فکر می کنم که قسمت هایی وجود دارد که ما معتقدیم در آنها نسبتا قدرتمند هستیم.

همچنین باید خودروی خود را برای هر پیست بهینه سازی کنیم، یعنی که گاهی اوقات ممکن است پیچ های کم‌سرعت و پرسرعت وجود داشته باشند که به اندازه برخی دیگر از رقبا قوی نیستند.

کانسپت ردبول برای مدت طولانی تر از ما تکامل یافته است. واضح است که ما در اوایل سال گذشته به طور عمومی به سمت یک طرح متفاوت رفتیم و هنوز در حال توسعه آن هستیم.

ما امسال قدم بسیار بزرگی گرفتیم، اما هنوز راه کمی برای رفتن داریم. صادقانه فکر می کنم که ما نیازمند به بهتر کردن همه چیز هستیم.

یکی از نقاط قوت استون مارتین ثباتی است که در مسابقات آغازین سال 2023 نشان داده است.

ماشین آنها در هر دو مسیر خیابانی و سنتی رقابتی بوده است و به آنها این امکان را می دهد که در هر مسابقه تا اینجای فصل امتیازات خود را به خانه بیاورند.

فکر می‌کنم موفق شده‌ایم که خودرویی را تولید کنیم که در بسیاری از زمینه‌های مختلف توانایی معقولی داشته باشد. اعتقاد داریم که این توانایی وجود دارد که بتوانیم خودرو را به بهترین شکل ممکن برای هر پیست بروزرسانی کنیم.

بخش‌های خاصی وجود دارد که ما از نقطه نظر ایرودینامیکی و مکانیکی روی آنها تمرکز کرده‌ایم که فکر می‌کنیم می‌توانیم پیشرفت کنیم. اما صادقانه بگویم، در حال حاضر در خودروی خودمان ضعف قابل توجهی نمی بینم.

فقط افزایش سرعت و ادامه فلسفه ای که داریم، مطرح است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی