تئوری فراری در مورد سرعت ردبول ریسینگ


فرمول یک ایران – تیم فرمول یک اسکودریا فراری به مانند سایر تیم های دیگر، یک تئوری برای سرعت بالای ردبول در این فصل مطرح کرده است. ژاک کلیر، مربی رانندگان اسکودریا در این مورد نظراتی را مطرح کرده است. کلیر گفته است که فراری اکنون درک خوبی از کمبود...

فرمول یک ایران – تیم فرمول یک اسکودریا فراری به مانند سایر تیم های دیگر، یک تئوری برای سرعت بالای ردبول در این فصل مطرح کرده است. ژاک کلیر، مربی رانندگان اسکودریا در این مورد نظراتی را مطرح کرده است.

کلیر گفته است که فراری اکنون درک خوبی از کمبود سرعت نسبت به ردبول دارد، اما در هماهنگی با همه مسائل با چالش‌هایی مواجه شده است:

ما درک خوبی از نوع مشکلات داریم. از برخی جهات، می‌گوییم:

“خب، ما به آنچه در مسابقه می‌گذرد در مقایسه با آنچه در مرحله تعیین خط در جریان است نگاه می‌کنیم.”

در چنین شرایطی می توانیم برخی از تفاوت ها را ببینیم.

شاید چیزی که نمی‌توانیم کاملاً با آن سازگار و هماهنگ شویم این است که این تفاوت‌ها چگونه به وجود می‌آیند. این فرآیندی است که ما در حال حاضر درگیرش هستیم، موضوع این است که باید مشخص کنیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، یا تمرکز خودمان را چگونه می توانیم تغییر دهیم تا شاید آن سرعت مسابقه ای لازم را دوباره برگردانیم.

کلیر اعتراف کرد که تیم روی عملکرد تعیین خط تمرکز کرده است و هنوز به طور کامل مشکل در سرعت مسابقه ای خود را درک نکرده است:

آیا ما باید به عملکرد خود در مرحله تعیین خط آسیب بزنیم؟ خوردن این قرص همیشه بسیار سخت است زیرا نتیجه مسابقات اغلب در مرحله تعیین خط تعیین می شود.

بنابراین، ما نمی توانیم چشممان را از مرحله تعیین خط برداریم. اما مطمئناً، ما باید به طور کامل درک کنیم که چگونه می توانیم سرعت مسابقه ای لازم را بدست آوریم.

مربی رانندگان فراری سپس بیان کرد که معتقد است ردبول سرعت خودش را در مرحله تعیین خط قربانی می کند. او معتقد است که این موضوع باعث افزایش سرعت خودرو در روز مسابقه می شود:

ما باید کلاه خود را از روی احترام برای ردبول برداریم و بگوییم که آنها کاری بسیار بسیار هوشمندانه انجام داده اند. ماشین آنها در سرعت مسابقه‌ای بسیار بسیار خوب کار می کند.

همچنین ممکن است به این نتیجه برسیم که برای انجام این کار، شاید آنها در حال کاهش سرعت خود در مرحله تعیین خط هستند.

به همین دلیل است که می‌توانیم با آنها رقابت کنیم زیرا آنها در مرحله تعیین خط بهینه نیستند.

هنگامی که از کلیر پرسیده شد که کمبود فراری نسبت به ردبول کجاست، بیان کرد:

آنها در مسیرهای مستقیم بسیار سریع هستند، به خصوص زمانی که دی آر اس باز است.

باز هم، ما باید به این موضوع نگاه کنیم و ببینیم چه کاری می توانیم بهتر انجام دهیم تا این درگ را از بین ببریم، زیرا این برتری عملا زمان بیشتری را می سازد.

راننده مجبور نیست از مهارت زیادی برای طی فاصله (بین دو پیچ=حد فاصل یک پیچ تا پیچ دیگر) با توجه به داشتن بیشترین سرعت ممکن استفاده کند. این به وضوح منطقه ای است که آنها بسیار سریع هستند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک