دستگیری سارق خودروی کارمندان و مراجعان دستگاه‌های دولتی در شهرک غرب


به گزارش شفاف، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ظهر روز گذشته ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در حال گشت زنی در محدوده بلوار دادمان بودند که به یک دستگاه خودرو که راننده آن کنار خودرو...

دستگیری سارق خودروی کارمندان و مراجعان دستگاه‌های دولتی در شهرک غرب

به گزارش شفاف، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ظهر روز گذشته ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در حال گشت زنی در محدوده بلوار دادمان بودند که به یک دستگاه خودرو که راننده آن کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان توقف کرده بود مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند.

وی با بیان اینکه بررسی‌ اولیه ماموران نشان داد که پلاک خودرو به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده است، گفت:‌همین سرنخ کافی بود تا ماموران برای بررسی‌های بیشتر به متهم مراجعه کنند، اما این فرد که در حال باز کردن لاستیک خودروی پارک شده بود به محض مشاهده گشت پلیس از محل متواری شد که پس از یک تعقیب و گریز کوتاه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

معظمی گودرزی با اشاره به انجام بازرسی از خودروی متهم گفت: از صندوق عقب خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، دو ستگاه تلفن همراه و اقلام مسروقه دیگر نیز کشف و مشخص شد متهم با مراجعه به محل هایی که سازمان‌های دولتی در آن دایر است، اقدام به سرقت از خودروی کارمندان و مراجعه کنندگان آن کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو و ۳۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد. متهم ۵۰ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری بود با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان