دانلود برنامه خلاقانه-واقعی کاهش استفاده از موبایل اندروید!


one sec—delay distracting apps عنوان یک اپلیکیشن خلاقانه برای کاهش استفاده از گوشی اندروید و شبکه های اجتماعی می باشد که توسط riedel.wtf GmbH توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

موبنا – شبکه های اجتماعی امروزه نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کنند. کسب و کار، سرگرمی، روابط اجتماعی و بسیاری از فعالیت های ما وابسته به سوشال مدیا و گوشی های هوشمند شده است. اگر چه نبود اسمارت فون ها ضربه بزرگی به ما وارد می کند اما در بسیاری از موارد می توانیم شاهد تاثیر منفی آن ها بر زندگی خود باشیم!

عدم انجام به موقع فعالیت های روزانه، نداشتن تمرکز کافی بر روی کار های خود، استرس و اضطراب، ضعیف شدن چشم ها و … تنها چند مورد از مشکلاتی است که با انسان ها با ساخت گوشی های موبایل پیشرفته با آن رو به رو شدند. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم که با معرفی یک نرم افزار به شما کمک کنیم تا بر استفاده از برنامه ها و گوشی اندرویدی خود نظارتی کامل داشته باشید.

one sec—delay distracting apps عنوان یک اپلیکیشن خلاقانه برای کاهش استفاده از گوشی اندروید و شبکه های اجتماعی می باشد که توسط riedel.wtf GmbH توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. نرم افزار های بسیاری با این عنوان می توانید در وب سایت های مختلف و یا مارکت اندروید مشاهده کنید؛ اما اصلی ترین وجه تمایز این برنامه با سایر ابزار مشابه سیستم خلاقانه بودن آن برای کاهش استفاده شما از دیوایس های اندروید است. به گونه ای که تحقیقات نشان داده است که با استفاده از این نرم افزار در دراز مدت، استفاده شما از گوشی هوشمند خود به میزان 57 درصد کاهش پیدا می کند. شیوه کار با برنامه نیز بسیار ساده است!

دانلود برنامه خلاقانه-واقعی کاهش استفاده از موبایل اندروید! دانلود برنامه خلاقانه-واقعی کاهش استفاده از موبایل اندروید! دانلود برنامه خلاقانه-واقعی کاهش استفاده از موبایل اندروید! دانلود برنامه خلاقانه-واقعی کاهش استفاده از موبایل اندروید!

در هر بار که صفحه گوشی تان را روشن می کنید برنامه از شما می خواهد که یک نفس عمیق بکشید، این نفس عمیق به شما فرصت می دهد تا با خود فکر کنید که آیا نیاز است از اسمارت فون خود استفاده کنید یا نه؟! این نفس عمیق می تواند به درخواست شما سفارشی سازی شود و نوع تمرینات تنفسی را به آسانی هر چه تمام تغییر دهید.

علاوه بر این، قادر خواهید بود تا یک متن خاص را در هنگام روشن کردن صفحه نمایش و کشیدن نفس عمیق مشاهده کنید که ایجاد تغییر در آن نیز به شما بستگی دارد. جدای از ویژگی اصلی برنامه که به طور مختصر به آن پرداختیم از دیگر قابلیت ها می توان به ارائه آماری دقیق به میزان استفاده شما از برنامه ها و یا بازی ها اشاره کرد.

این ویژگی اجازه خواهد داد که بدانید در هر روز به چه میزان از اپ های تان استفاده نموده و روند پیشرفت تان در استفاده از گوشی اندرویدی چگونه بوده است. هر برنامه ای که تصورش را می کنید تحت پشتیبانی one sec—delay distracting apps می باشد که از دیگر نقاط قوت آن به شمار می رود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه one sec—delay distracting apps اندروید:

  • کاهش استفاده از گوشی هوشمند و شبکه های اجتماعی پر طرفدار
  • پشتیبانی از تمامی برنامه ها و بازی هایی که بر روی اسمارت فون تان نصب کرده اید
  • سیستم کاملا اختصاصی و خلاقانه برای کاهش استفاده از گوشی
  • شخصی سازی تمرینات تنفسی و یا متن نمایش داده شده بر روی نمایشگر
  • ارائه آماری دقیق از میزان استفاده شما، از برنامه ها و بازی ها
  • زیر نظر گرفتن روند پیشرفت با مشاهده آمار
  • محافظت از حریم خصوصی کاربران با سیستم امنیتی پیشرفته

اپلیکیشن one sec—delay distracting apps با بهره مندی از ویژگی های خاص خود در زمینه استفاده کمتر از گوشی های اندرویدی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 29.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است.

دانلود فایل نصبی حرفه ای برنامه با لینک مستقیم – 8 مگابایت


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج همزمان جوان ایرانی با 2 عروس زیبا ! / 2 دختر چرا قبول کردن !