هفته زمین پاک در محیط زیستی‌ترین وسیله حمل‌ونقل عمومی


به گزارش شفاف، سید محمد نقیب با اشاره به سند محوری اقدامات هفته زمین پاک سال جاری و آیین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی که مصوب دولت سیزدهم است گفت: این روز، فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ حفاظت و نگهداری از زیست‌بوم و زیستگاهی که در آن زندگی...

به گزارش شفاف، سید محمد نقیب با اشاره به سند محوری اقدامات هفته زمین پاک سال جاری و آیین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی که مصوب دولت سیزدهم است گفت: این روز، فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ حفاظت و نگهداری از زیست‌بوم و زیستگاهی که در آن زندگی بشری به رشد و بالندگی خواهد رسید، است. توجه به این مسئله دغدغه اصلی مسئولان و متولیان امر است که باید برای حل مشکل با اقدامات عملی و فرهنگ‌سازی بیش از گذشته تلاش به عمل آید.

هفته زمین پاک در محیط زیستی‌ترین وسیله حمل‌ونقل عمومی

وی با تأکید بر شعار هفته زمین پاک، «سرمایه‌گذاری در زمین، توسعه بازیافت و بهره‌وری سبز» افزود: به همین منظور مترو تهران با همکاری شهرداری منطقه ۶ اقدام به توزیع کیسه‌های پارچه‌ای و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و استفاده نکردن از کیسه‌های نایلونی در بین مسافران شهر زیرزمینی خواهد کرد.

نقیب ادامه داد: اکران نمایشگاه عکس با موضوع محیط زیست، توزیع بروشور و فضاسازی ایستگاهی و نصب بنر از اقدامات دیگر مترو تهران به مناسبت روز جهانی و هفته زمین پاک خواهد بود.

گفتنی است، کارشناسان این طرح در روز شنبه مورخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ و از ساعت ۱۳ الی ۱۴ در محل ایوان انتظار ایستگاه مترو حضرت ولیعصر (عج) اقدام به توزیع کیسه‌های پارچه‌ای و بروشور‌های فرهنگی در بین شهروندان خواهند کرد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یمن فعالیت‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشت