اشتباهات سفارش سایت


طراحی سایت یک کسب و کار بسیار تخصصی با نکات مهم بسیار است. برخی از افراد به دلیل آشنایی نداشتن با این زمینه ممکن است هنگام سفارش طراحی سایت اشتباه کنند و در پایان کار نتیجه خوبی از وب سایت طراحی شده نخواهند گرفت. انتخاب اشتباه شرکت انتخاب...

طراحی سایت یک کسب و کار بسیار تخصصی با نکات مهم بسیار است. برخی از افراد به دلیل آشنایی نداشتن با این زمینه ممکن است هنگام سفارش طراحی سایت اشتباه کنند و در پایان کار نتیجه خوبی از وب سایت طراحی شده نخواهند گرفت.

انتخاب اشتباه شرکت

انتخاب اشتباه شرکت طراحی سایت غیر مرتبط در این زمینه کاری قرار داد میبندید مثلا مجموعه یا شرکت در کار واردات است و در کنار آن کار طراحی سایت هم انجام می دهند اصلا این کار را نکنید و با شرکت تک بخشی و یک زمینه کاری اقدام به شروع و تعریف پروژه خود بکنیدکه در غیر این صورت قدم اول این احتمالاً بزرگترین اشتباه در طراحی سایت است. وقتی با یک شرکت طراحی وب غیرحرفه ای قرارداد می بندید، خطاهای بعدی به دنبال آن اتفاق می افتد.

اشتباهات سفارش سایت

مجموعه شرکت طراحی سایت با تجربه و معتبر با تخصص خود شما را در تمامی مراحل راهنمایی می کند و از اشتباهاتی که امکان دارد در صورت سوتفاهم یا در طراحی سایت جلوگیری می کند طراحی سایت برای غرفه نمایشگاهی از پر جلسه ترین کارهای مربوط به این سبک است.

طراحی سایت ایستا یا داینامیک سایت های استاتیک که حتی برای برنامه نویس و طراحم صرفه اقتصادی ندارد مگر اینکه فقط برای نمونه یک بار برای همیشه قرار دهند از نظر ویکی پدیا یک بار سایت هایی طراحی شده اند.

سایت های پویا نیز سایت هایی که برای آنها بخش مدیریت برای مدیران سایت و گاها مشتریان کاربران سایت قرار داده شده است تا بتوانند تغییراتی را بر اساس سطح مدیریت ایجاد کنند و پس از طراحی توسط افراد عادی به راحتی می توان در محتوای آن ها تغییرات ایجاد کرد.

به عنوان یک صاحب کسب و کار در آغاز نیازسنجی باید به مشکل ایستا یا پویا بودن طراحی وب سایت خود توجه کنیم تا در مدیریت و تغییرات آینده به دلخواه مشکلی بوجود نیاید.

هاست مناسب غرفه سازی و گل و گیاه

تهیه هاست مناسب سخت افزار اشتراکی هارد کامپیوتری است که تمامی کد ها محتوای سایت ما در آن هست. بنابراین پیش از شروع سایت وردپرسی و بعد اتمام سایت کدنویسی شده باید با کارشناسان متخصص راهنمایی بگیرید و هاستی از نظر سخت افزار فضا ترافیک و نوع پنل مدیریت تهیه کنید.

به UI و UX توجه کنید کار این دو در ظاهر سایت به این شکل است که در عین کارایی که کاربران بتوانند نیازشان را برطرف کنند خیلی آسان آسوده این کار را انجام دهند نه با مشکل و فراموش کردن منو ها و گم شدن در بین صفحات. یک تجربه کاربری خوب ترکیبی از سه عنصر ظاهر احساسی که به کاربر منتقل می‌کنید و عملکرد آن است.

اکثر مواقع سفارش دهنده سایت فقط به سلیقه و لذت خود کامنت های در مورد گرافیک و عملکرد ظاهر سایت می دهند که از نظر فنی مردود بوده و باعث تجربه کاربری ناموفق می شود یا سنگین شدن بی مورد سایت و فرار کاربران.

دیزاینر سایت با تجربه بالا چندین ساله تجربه کاربری را به خوبی می شناسد اطلاع دارد که برای اینکه وب سایت طراحی شده برای کاربران ساده و ابتدایی که زیاد با انواع سایت ها پیچیدگیهایش آشنایی ندارد با حداق دانش سایت باید یک مفهوم اولیه آشنا از سایت بتواند از سایت استفاده کنند.

به اصول سئو سایت در طراحی وب توجه کنید از ظاهر سایت هم مهمتر است مطمئناً همه ما در طراحی وب قصد داریم در نتایج گوگل قرار بگیریم و مشتریان بیشتری را جذب کنیم. عاملی که سبب موفقیت در وب میشود بهینه سازی موتور جستجوSEO است سئو موضوعی است که در ابتدای فرآیند طراحی سایت باید مورد توجه قرار گیرد و طراحی وب سایت ما باید گام به گام با سئو انجام شود.

اشتباهات سفارش سایت

اگر سئوی فنی را در مراحل اولیه طراحی وب سایت و سئوی داخلی را در مراحل بعدی در نظر بگیریم، طراحی وب سایت ما به یک آزمایش شکست خورده، عملاً بی فایده و بدون نتیجه تبدیل می شود.

عدم توجه به SSLپروتکل https یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی سایت باید در نظر گرفت، فعال سازی SSL در سایت یا خرید گواهینامه های معتبر است. این پروتکل تائید وب سایت شماست و ارتباط بین وب سایت و سرور را ایمن می کند و امنیت سایت شما را تضمین می کند. اهمیت https در سایت فروشگاهی معاملاتی که سبب انتقال وجه بین سایت میشود بسیار بالاست و همه سایت ها قابل اعتماد هستند.

نتیجه با صحبت هایی که شد یه نکته کلی را همگان متوجه شدن که سایت داشتن به هر طریقی و شکل و کارکردی چه برای معرفی خود و چه برای فروش آنلاین محصولات این موضوع که امروزه یکی از راه هایی است که برندها مطرح می کنند، می تواند تاثیر زیادی بر شناخت و خدمات ما داشته باشد.

خب در نظر بگیری داین عوامل هنگامی با روند استاندارد طی میشود که طراحی وب سایت ما بر اساس اصول و با تکنیک های طراحی وب سایت به روز و آزمایش شده باشد. این بدان معناست که هیچ طراحی سایتی تضمین کننده فروش و نتایج بیشتر از وب سایت نیست و باید بعد از طراحی توسط سئو کار با همکاری برنمه نویس تغییرات لازم طی پروژه انجام بگیرد.

رنگ سایت هنگام طراحی سایت باید در انتخاب رنگ دقت کنید. موضوع سایتی که قالب را برای آن طراحی می کنید چیست برای سایت گل و گیاه آپارتمانی قطعا رنگ سبز باید چیره شود سایت های پژوهشی علمی و مهم ترین مطالب و مقالات موجود در آنها باید دارای رنگ بندی ساده باشند.

مانند متن سیاه روی پس زمینه سفید. از آنجایی که کاربر زمان زیادی را صرف مطالعه مقالات در این سایت ها می کند رنگ آمیزی ساده از خستگ شدن چشم خواننده جلوگیری می کند.

اشتباهات سفارش سایت

اما در طراحی خدماتی فروشگاه ها و سایت های خوب است از رنگ های روشن و شاد استفاده بکاربرده شود. به خصوص برای دکمه ها و متن های خاص برای جلب توجه مشتری برای کلیک یا ثبت نام بیشتر.

استفاده از رنگ های روشن تند در قسمت هایی از سایت باشد که میخواهید کاربر روی آن موضوع هم متمرکز شود اگر در همه جای سایت از رنگ های روشن تند و با کنتراست بکارببرید باعث نارضایتی کاربر خستگی از طراحی سایت می شود.

و نوع فونت سایز نکته مهم دیگر در طراحی وب سایت استفاده از فونت غیر کتابی که خوب و روان بشود خواند با تناسب مناسب زمانی که کاربر وارد صفحات سایت شما می شود باید بتواند به راحتی مطالب شما را بخواند و نیازی به بزرگنمایی نداشته باشد همچنین برای طراحی سایت خود فونتی را گزینش کنید که با تمامی بروزر ها سازگار به شکل اصلی نشان داده شود

اگر محتوای سایت شما خیلی کوچک یا بزرگ باشد، نتیجه آن نارضایتی کاربر و خروج از سایت شما خواهد بود.

مسیریابی درست وجود عناوین در منو ها پیدا کردن صفحات با عنوان مناسب از نکات فنی طراحی درست است که کاربر با کمترین کلیلک به صفحه مورد نظر خود برسد در سایت های ایرانی برای زیبایی کارایی را فدا میکنند و پیدا کردن بخش های مربوطه بسیار سخت است و باز شدن هر صفحه زمان بر میشود.

هنگام طراحی سایت باید کوتاه ترین مسیر را برای دسترسی کاربر به محتوای شما در نظر بگیرید. اگر حجم مطالب زیاد است می توانید از دو یا چند منوی مختلف استفاده کنید و تقسیم بندی محتوای سایت را گسترش دهید تا کاربران در کمترین زمان ممکن به نیازهای خود برسند.

از قسمت های مختلف در ستون های کناری سایت خود استفاده کنید و پرکاربردترین قسمت های سایت خود را در آنها قرار دهید. راه دیگر برای بهبود ناوبری سایت، گنجاندن نقشه سایت در هنگام طراحی سایت است.

با استفاده از نقشه سایت بازدیدکنندگان به راحتی می توانند با مراجعه به قسمت نقشه سایت صفحه مورد نظر را پیدا کرده و وارد آن شوند.

برچسب ها : طراحی,دیزاین



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج