تماشا و دانلود مسابقه موتوجی پی اسپانیا 2023


الکس اسپارگارو از آپریلیا اولین پول پوزیشن فصل 2023 موتوجی پی خود را در گرندپری اسپانیا که تحت تاثیر باران بود، بدست آورد و فابیو کوارتارو از یاماها به رده شانزدهم سقوط کرد. به عنوان بخشی از تغییر فرمت گرندپری های موتوجی پی برای سال 2023، تعیین خط...

الکس اسپارگارو از آپریلیا اولین پول پوزیشن فصل 2023 موتوجی پی خود را در گرندپری اسپانیا که تحت تاثیر باران بود، بدست آورد و فابیو کوارتارو از یاماها به رده شانزدهم سقوط کرد.

به عنوان بخشی از تغییر فرمت گرندپری های موتوجی پی برای سال 2023، تعیین خط ها اکنون زودتر از قبل برگزار می‌شود و مسابقه اسپرینت نیز به فرمت جدید اضافه شده که در بعد از ظهر روز شنبه برگزار می‌شود.

تعیین خط ظهر شنبه، رده های استارت موتورسواران را برای مسابقه اسپرینت در بعد از ظهر شنبه و مسابقه اصلی در یکشنبه (16:30) تعیین می‌کند. مسابقه اسپرینت نصف مسابقه اصلی بوده و به موتورسواران برتر نصف امتیاز داده خواهد شد.

شما قادر هستید ویدیو فول ریس و حواشی مسابقه موتورجی پی خرز اسپانیا را با بالاترین کیفیت دانلود و مشاهده کرده و حتی می توانید به جلسات تعیین خط (زمانگیری) و مسابقه اسپرینت دسترسی داشته باشید و …

مسابقه و تعیین خط موتو جی پی اسپانیا 2023

دانلود گرندپری اسپانیا

*رقابت ها با تاخیر 1 الی 2 ساعت قرار می گیرند و حجم کم شده از شما بصورت نیم بها می باشد.

حجم بین 1 تا 2 گیگابایت | مدت زمان 120 دقیقه | کیفیت 720

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری