مایک کرک: وجدان کاری آلونسو به تیم انگیزه بالایی می دهد


فرمول یک ایران – مایک کرک، مدیر تیم فرمول یک استون مارتین می گوید که فرناندو آلونسو با وجدان کاری فوق العاده ای که دارد، به افراد حاضر در تیم، انگیزه زیادی را می دهد. فرناندو آلونسو 41 ساله شروع فوق العاده ای داشت و در هر سه مسابقه ابتدایی موفق به...

فرمول یک ایران – مایک کرک، مدیر تیم فرمول یک استون مارتین می گوید که فرناندو آلونسو با وجدان کاری فوق العاده ای که دارد، به افراد حاضر در تیم، انگیزه زیادی را می دهد.

فرناندو آلونسو 41 ساله شروع فوق العاده ای داشت و در هر سه مسابقه ابتدایی موفق به کسب سکو شد. مایک کرک در مورد تأثیر آلونسو بر تیم بیان کرد:

او وقتی به تیم وارد شد انرژی زیادی را با خود به ارمغان آورد. در همه زمان ها، وی به مانند یک رهبر واقعی رفتار می کند. خیلی زود وارد کارخانه می شود و به سختی کار می کند و وقتی دیگران تعهد کاری وی را می بینند یک انگیزه مضاعف پیدا می کنند.

پیوستگی بسیار مهم است

آلونسو در تمامی مسابقات این فصل با استون مارتین تاکنون در جایگاه سوم قرار گرفت. با سه سکو، این راننده اسپانیایی در مسابقات قهرمانی رانندگان فرمول یک در رده سوم قرار دارد.

موتور مرسدس استون مارتین نیز رکورد خوبی از نظر قابلیت اطمینان داشته است. مدیر تیم بیان کرد:

اگر کسی به من می گفت در سه مسابقه اول فصل سه سکو خواهید داشت، باور نمی کردم.

اما این دستاورد نشان می دهد که ما چه راننده قهرمانی در آنجا داریم. او باورنکردنی است، ثبات او باورنکردنی است.

اگر به تمام مراحل تمرینی تاکنون در طول سال نگاه کنید، او همیشه فرمش را حفظ کرده است، در هر مرحله تمرینی اول و دوم، جایگاه خودش را حفظ کرده و دارد برای نتیجه بهتر و بیشتر تلاش می کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود پادکست دیجی بلکسی و علیرضا مجذوب بنام اکستاسی 2