راهنمای دیزاین داخل رستوران با تابلو


تابلوها هم باعث ایجاد حس گرسنگی در افراد می‌شوند. عناصر مختلفی وجود دارند که فضای داخل رستوران را برای مراجعه‌کنندگان جذاب می‌کنند. یکی از این عناصر جذاب و موثر تابلو‌ها هستند. تصاویر داخل یک تابلو ممکن است باعث شوند تا میزان اشتهای...

تابلوها هم باعث ایجاد حس گرسنگی در افراد می‌شوند. عناصر مختلفی وجود دارند که فضای داخل رستوران را برای مراجعه‌کنندگان جذاب می‌کنند. یکی از این عناصر جذاب و موثر تابلو‌ها هستند. تصاویر داخل یک تابلو ممکن است باعث شوند تا میزان اشتهای افراد افزایش پیدا کنند یا سرعت غذا خوردن کم یا زیاد شود؛ بنابراین انتخاب طرح تابلو برای رستوران اهمیت بالایی دارد و احتمال بازگشت مجدد مشتریان را افزایش خواهد داد. در نتیجه در کنار توجه به نکات فنی و طبخ درست غذاها باید به دکوراسیون داخلی رستوران نیز توجه ویژه شود. در این مقاله شما را برای انتخاب تابلو برای داخل رستوران راهنمایی خواهیم کرد.

راهنمای دیزاین داخل رستوران با تابلو

تنوع طرح تابلوهای چاپی؛ انتخاب مناسب برای تجربه سرو دلپذیر غذا در رستوران

هارمونی و رنگ تابلوهایی که در داخل رستوران استفاده می‌شود، ارتباط مستقیمی با سرو دلپذیر غذا و ایجاد حسی لذت‌بخش در شما دارد. هرچه رنگ‌هایی که در تابلو به‌کار رفته‌اند شادتر باشند، اشتهای افراد برای خوردن غذا بیشتر خواهد شد؛ بنابراین اگر دوست دارید مشتریانتان با اشتیاق بیشتری به خوردن غذا مشغول شوند، بهتر است به‌دنبال تابلوهایی با رنگ‌های شاد و طرح‌های هیجان‌انگیز باشید.

یکی از انواع تابلو برای داخل رستوران تابلوهای چاپی هستند که تنوع طرح بسیار بالایی دارند. به‌همین‌دلیل معمولا تابلوهای چاپی انتخاب مناسب‌تری برای دکوراسیون داخل رستوران محسوب می‌شوند. با خرید آنلاین تابلو چاپی قادر خواهید بود تا از میان طرح‌های متنوع طرح دلخواهتان را انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب به میزان قابل‌توجهی در هزینه‌ها و زمان صرفه‌جویی خواهد شد.

راهنمای دیزاین داخل رستوران با تابلو

تابلو دیواری؛ امضایی برای کافه رستوران شما

با تابلوهای دیواری می‌توانید دیوارهای بزرگ و خالی سالن غذاخوری کافه و رستوران را به‌خوبی پر کنید. تابلوهای دیواری معمولا از نوع فانتزی هستند. با‌توجه‌به فضای داخل کافه یا رستورانتان می‌توانید طرح دلخواهتان را بر‌اساس نام رستوران، لوگو یا نوع غذاها سفارش دهید. برای انتخاب طرح تابلو دیواری باید نیم‌نگاهی به منوی رستوران داشته باشید. باتوجه‌به نوع غذاهایی که سرو می‌کنید، انتخاب طرح تابلو برایتان راحت‌تر می‌شود. در واقع بین طرح تابلو، فضا و غذایی که سرو می‌کنید باید هماهنگی مناسبی وجود داشته باشد.

این تابلوها را می‌توانید روی دیوارهای ورودی رستوران یا بالای میزهای نزدیک به دیوار نصب کنید. تابلوهای دیواری از نوع چاپی با‌توجه‌به تنوعی که در طرح و رنگ دارند، انتخاب مناسب‌تری برای فضای کافه و رستوران خواهند بود. در سال‌های اخیر نصب تابلوهای دیواری در رستوران‌ها در حال افزایش بوده است. این موضوع اهمیت انتخاب تابلو برای داخل رستوران را به‌خوبی نشان می‌دهد.

خلق تم خاص برای رستوران‌ها با استفاده از تابلوها

یکی از ایده‌های جذاب برای طراحی دکوراسیون رستوران، ایجاد یک تم خاص با وسایل مختلف است. این تم را می‌توانید با استفاده از تابلوها نیز خلق کنید. با طراحی یک تم خاص به‌وسیله تابلوها قادر خواهید بود یک خاطره به‌یادماندنی را در ذهن مشتریان به ثبت برسانید. بهتر است سبک و هارمونی خاصی را برای انتخاب تابلوها به‌کار ببرید. با انجام این کار در فضای رستوران یک پیام مشخص را به بیننده منتقل خواهید کرد و مشتریان با نگاه کردن به تابلوها دچار سردرگمی نخواهند شد.

اگر در داخل رستوران آشپزخانه باز دارید با انتخاب تابلو برای آشپزخانه که طرح سبزیجات و میوه‌های تازه دارند، محیط آشپزخانه را در معرض دید مهمانان بگذارید. همچنین با کمک تابلوها می‌توانید یک دیوار شاخص برای فضای رستورانتان خلق کنید. انتخاب تابلوها با طراحی جذاب و منحصربه‌فرد، توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند. در واقع قرار دادن تابلو در فضای رستوران احساس راحتی و دلنشینی برای مشتریان ایجاد خواهد کرد.

استفاده از تابلوهای تایپوگرافی؛ راهی برای القای برند رستوران

یکی از تابلوهای مناسب برای رستوران‌ها و به‌خصوص کافه‌ها، تابلوهای تایپوگرافی هستند. این تابلوها عنصر خوبی برای معرفی برند شما به مشتریان هستند. برای انجام این‌ کار یک دیوار خالی را انتخاب کنید و روی آن یک تابلوی تایپوگرافی با نام رستوران خود قرار دهید. در اطراف نام رستوران نیز می‌توانید تابلوهایی از تصویر مواد غذایی و نوشیدنی‌های مختلف که در رستوران سرو می‌شود را نصب کنید.

راهنمای دیزاین داخل رستوران با تابلو

با استفاده از تابلوها به رستوران خود شخصیت منحصر‌به‌فرد ببخشید

در این مقاله شما را با اهمیت استفاده از تابلو برای داخل رستوران آشنا کردیم. همچنین با تابلوهایی که برای فضای کافه‌ها و رستوران‌ها مناسب هستند، آشنا شدیم. انتخاب طرح تابلو برای رستوران یک عنصر بسیار مهم در جلب توجه و جذب مشتریان به رستوران شما محسوب می‌شود. با انتخاب طرح‌های متناسب با غذاهایتان، مشتریان به‌خوبی با حال‌وهوای رستوران شما آشنا خواهند شد. به‌این‌ترتیب تابلوها یکی از عناصر تعیین‌کننده شخصیت رستوران شما محسوب می‌شوند. استفاده از تابلوهای چاپی و چوبی برای تزیین رستوران در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها یا به‌صورت آنلاین می‌توانید تابلوی مورد‌نظرتان را انتخاب کنید. همچنین امکان سفارش تابلو با طرح و ابعاد دلخواه به گالری‌ها نیز وجود دارد. مجموعه شاد‌وشیک یکی از فروشگاه‌های معتبر برای خرید آنلاین تابلوی مناسب رستوران‌ها محسوب می‌شود. تنوع بالای طرح‌ها در این فروشگاه پاسخگوی هر سلیقه و نیازی خواهد بود. با مراجعه به سایت shadoshik.com و مشاهده طرح‌های متنوع می‌توانید تابلوی مورد‌نظرتان را انتخاب کنید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی بهاره رهنما از اکسسوری عجیب ولی شیک صورتش/ خیلی شبیه عینکه ولی شیشه نداره!+عکس