هالکنبرگ: اتفاقات خوبی دارد رخ می دهد


فرمول یک ایران – راننده آلمانی تیم فرمول یک هاس، اولین امتیاز خود را پس از بازگشتش به مسابقات در پیست آلبرت پارک ملبورن استرالیا کسب کرد. نیکو هالکنبرگ توانسته است که کوین مگنوسن، یعنی هم تیمی خود را به طور قابل توجهی در تعیین خط شکست دهد و در این...

فرمول یک ایران – راننده آلمانی تیم فرمول یک هاس، اولین امتیاز خود را پس از بازگشتش به مسابقات در پیست آلبرت پارک ملبورن استرالیا کسب کرد.

نیکو هالکنبرگ توانسته است که کوین مگنوسن، یعنی هم تیمی خود را به طور قابل توجهی در تعیین خط شکست دهد و در این فصل دو بار موفق به ورود به مرحله سوم تعیین خط شد.

این راننده 35 ساله معتقد است که پس از مسابقه استرالیا می توان جمع بندی های”مثبت” زیادی گرفت:

احساس می‌کنم هنوز چیزهای خوب زیادی در حال وقوع هستند. انرژی لازم به همراه نگرش مثبتی که دارم باعث می شود که حس جاه طلبی در من شکل گیرد.

من واقعا از کار با تیم، استخراج قدرت و تست ماشین لذت می برم. ما ریتم و شتاب بسیار خوبی داریم و فکر می کنم این چیزی است که باید آن را حفظ کنیم و با خود به مسابقات بعدی ببریم.

پس از شروع مناسب فصل، هالکنبرگ اکنون انتظار دارد هاس برای بقیه فصل 2023 رقابتی باشد:

این سومین مسابقه من پس از سه سال است. جالب است که مردم چگونه به چنین چیزی عادت می کنند. ما در چند مسابقه اول، دوبار در مرحله سوم تعیین خط بودیم، یکبار هم یازدهم!

کوین در جده امتیاز کسب کرد و حال من امتیاز کسب کردم، بنابراین اگر به این روند نگاه کنید درخواهید یافت که هاس شروع بدی را برای فصل نداشته است.

بدیهی است که آغاز فصل، برای تیم یک منحنی یادگیری با شیب تندی به همراه دارد، این موضوع همینطور برای من با توجه به دوری که داشتم صدق می کند. بنابراین من بسیار خوشحالم و مطمئن هستم که چیزهای خوب بیشتری در پیش داریم.

از همان ابتدا احساس خوبی داشتم. فکر می کنم ارتباط بین من و ماشین دارد بیشتر می شود و ما تنها فقط سه مسابقه داده ایم. احساس می کنم که اوضاع بهتر و بهتر می شود، که چیز خوبی است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | گریه ناگهانی مجری صدا و سیما روی آنتن زنده