اشتاینر «تسلط ردبول» را به یک «نمایش» خوب ترجیح می دهد


فرمول یک ایران – گونتر اشتاینر مدیر تیم فرمول یک هاس بیان کرده است که ترجیح می دهد تا ردبول به مسابقات تسلط داشته باشد تا اینکه فرمول یک، چارچوب خودش را به خطر بیندازد. مدیر تیم فرمول یک هاس اعتراف کرده است که ترجیح می‌دهد ردبول بر مسابقات فرمول...

فرمول یک ایران – گونتر اشتاینر مدیر تیم فرمول یک هاس بیان کرده است که ترجیح می دهد تا ردبول به مسابقات تسلط داشته باشد تا اینکه فرمول یک، چارچوب خودش را به خطر بیندازد.

مدیر تیم فرمول یک هاس اعتراف کرده است که ترجیح می‌دهد ردبول بر مسابقات فرمول یک تسلط داشته باشد تا اینکه فرمول یک قوانین را تغییر دهد تا مسابقات جذابتر شود.

پس از یک فصل بدون امتیاز در سال 2021، هاس به سمت تیم های رده میانی حرکت کرده است. فرم خوب آنها به این معنی است که آنها یک مدعی جدی برای کسب امتیاز بالا بوده اند. برخی می گویند که اگر فرمول یک شرایط را برابرتر کند و از تسلط ردبول جلوگیری کند، تیم های دیگر شانسی برای کسب سکو خواهند داشت. با این حال، گونتر استاینر این را نمی خواهد و می گوید:

نمایش یک چیز ثانویه در فرمول یک است، اما فکر می‌کنم که اوضاع خود به خود درست می‌شود و پس از آن ما هنوز یک مسابقه خوب در ردیف اول با چکو و مکس داریم، که به نظر می‌رسد جذابیت خودش را دارد.

اگرچه فرمول یک از نظر محبوبیت رونق زیادی به دست آورده است، اشتاینر مصمم است که یکپارچگی این ورزش مهمترین چیز است. در چند سال گذشته تلاش های زیادی برای سرگرم کننده‌تر کردن این ورزش صورت گرفته است. از جمله اضافه شدن مسابقات اسپرینت.

ردبول در این فصل دست برتر را دارد و در سه مسابقه اول سال پیروز شده است. اشتاینر فکر می کند که این عادلانه است زیرا آنها «داخل قوانین» مانده اند و فقط ماشین بهتری را ساخته اند، به نظر او:

آنها کار فوق العاده ای انجام دادند. بنابراین، شما نمی توانید مقررات را برای چنین نتیجه ای مقصر بدانید. زیرا اگر کسی کار خود را بهتر از هر کس دیگری انجام دهد، باید از این مزیت و دست برتر برخوردار شود. همه به این نتیجه خواهند رسید و امیدواریم متوجه شویم که ردبول چگونه به این برتری رسیده است، سپس می توانیم آن را کپی یا کاری مشابه انجام دهیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس