انتخاب یک دانشجوی روا‌ن‌شناسی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری


انتخاب یک دانشجوی روا‌ن‌شناسی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر اسماعیل گلی با اعلام این خبر افزود: در سی‌امین جشنواره تجلیل از دانشجویان نمونه کشور که در اسفندماه 1401 برگزار شد، دو نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی...

انتخاب یک دانشجوی روا‌ن‌شناسی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری
به گزارش روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر اسماعیل گلی با اعلام این خبر افزود: در سی‌امین جشنواره تجلیل از دانشجویان نمونه کشور که در اسفندماه 1401 برگزار شد، دو نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی شرکت داشتند که از یکی از آنان به عنوان برگزیده این دوره تقدیر شد.

وی افزود: بر اساس اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حسن طاهری دانشجوی مقطع کارشناسی رشته روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب و در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجلیل شد.

گلی خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر نیز دکتر یاشار هاشمی(مقطع دکتری رشته مهندسی برق)، سجاد رشید(مقطع کارشناسی رشته روانشناسی بالینی، دکتر پرویز پرزور( مقطع دکتری تخصصی رشته روانشناسی) و میلاد پیران(مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی) به ترتیب در بیست و پنجمین، بیست و ششمین و بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده شده بودند.

انتخاب یک دانشجوی روا‌ن‌شناسی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: همچنین در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری از میلاد پیران که در حال دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی بوده و در بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری به عنوان دانشجوی نمونه انتخاب شده بود، به عنوان دانشجوی نمونه دیروز و فعال عرصه دانایی امروز تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره بازیگر کودکی نقش اوشین را در 50 سالگی نمی شناسید!