جزئیات جدید پیرامون گوشی سامسونگ گلکسی F54 در فضای وب منتشر شد


جزئیات جدید پیرامون گوشی سامسونگ گلکسی F54 در فضای وب منتشر شد

طی ماه گذشته میلادی، شرکت سامسونگ به‌صورت بی‌سروصدا از گوشی گلکسی M54 در منطقه خاورمیانه رونمایی کرد. اکنون نسخه‌ای از این گوشی تحت عنوان سامسونگ گلکسی F54 در بازارهای جدیدی عرضه شده است.این دستگاه دارای شماره مدل SM-E546B/DS بوده و صفحه پشتیبانی...

طی ماه گذشته میلادی، شرکت سامسونگ به‌صورت بی‌سروصدا از گوشی گلکسی M54 در منطقه خاورمیانه رونمایی کرد. اکنون نسخه‌ای از این گوشی تحت عنوان سامسونگ گلکسی F54 در بازارهای جدیدی عرضه شده است.

این دستگاه دارای شماره مدل SM-E546B/DS بوده و صفحه پشتیبانی آن در وب‌سایت‌های فرعی شرکت سامسونگ برای مناطق بنگلادش، هندوستان و لوانت راه‌اندازی شده است. گجت مذکور با همین شماره مدل و همچنین شناسه SM-M546B/DS موفق به دریافت تائیدیه از موسسه SGS Fimko شده است.

این گواهینامه، جزئیات مربوط به سیستم باتری گوشی را نمایش می‌دهد. این باتری دارای ظرفیت نامی 5830 میلی‌آمپرساعتی بوده و این رقم احتمالا به ظرفیت معمول 6000 میلی‌آمپرساعتی تبدیل خواهد شد. همچنین این گجت از فناوری شارژ سریع 25 واتی (با ولتاژ 9 ولت و شدت جریان 2.77 آمپر) پشتیبانی می‌کند.

این موضوع کاملا قابل پیش‌بینی است؛ چرا که گلکسی M54 نیز مجهز به باتری با ظرفیت کاملا مشابه بوده و از فناوری شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی‌های سری گلکسی F در برخی مناطق جهان احتمالا از نظر ویژگی‌های سخت‌افزاری، تفاوت‌هایی با یکدیگر خواهند داشت؛ اما در این رابطه هنوز اطلاعات خاصی وجود ندارد.

گلکسی M54 به گلکسی A54 شباهت دارد؛ اگرچه ظرفیت باتری از 5000 به 6000 میلی‌آمپرساعت ارتقاء یافته و اندازه نمایشگر نیز از 6.4 به 6.7 اینچ رسیده است. هر 2 دستگاه از تراشه بومی اگزینوس 1380 استفاده می‌کنند؛ اما رزولوشن دوربین اصلی از 50 مگاپیکسل در گلکسی A54 به 108 مگاپیکسل در گلکسی M54 رسیده است. هر 2 دوربین از قابلیت OIS پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی F54 با وجود دریافت گواهینامه‌های متعدد و راه‌اندازی صفحات پشتیبانی در آینده نزدیک عرضه خواهد شد. با این‌حال با توجه به معرفی بی‌سروصدا سامسونگ گلکسی M54 انتظار می‌رود که گلکسی F54 نیز به دور از هیاهوی تبلیغاتی فراوان رونمایی شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مهمترین مشکلات گوشی‌های شیائومی