چترنور، سرطلایی فوتبال زنان ایران!


چترنور، سرطلایی فوتبال زنان ایران!

بهترین گلزن لیگ فوتبال زنان امروز هم کارگشا و مؤثر بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان ایران درحالی با پیروزی برابر میانمار خالق شگفتی در دور نخست مرحله مقدماتی المپیک پاریس شد که زننده تک گل ایران کسی جز خانم گل لیگ برتر زنان نبود و در پایان نیز به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

افسانه چترنور خانم گل مسابقات لیگ برتر زنان در فصل گذشته بود که با به ثمر رساندن 24 گل در طی 18 مسابقه، رکورد خوبی را از خود ثبت کرد و عنوان خانم گلی را از زهرا قنبری ربود. چترنور که در دیدار امروز ایران برابر میانمار در بسیاری از دقایق بازی به عنوان مهاجم راس بازی می‌کرد، با انجام حرکات تکنیکی منحصر به فرد، چند بار تا آستانه گشودن دروازه میانمار پیش رفت و در نهایت در دقیقه 51 موفق شد با یک ضربه سر بسیار زیبا دروازه حریف ایران را باز کند.

ویدئو: 276816

بازی چشم‌نواز چترنور و هماهنگی او با شبنم بهشت، دیگر فورواد تیم ملی زنان که سال گذشته هم‌بازی چترنور در تیم شهرداری سیرجان بوده است، علاقه‌مندان به فوتبال را تحت تاثیر قرار داده بود و این دو بازیکن با انجام کارهای ترکیبی چند بار تا آستانه گشودن دروازه حریف پیش رفتند و در نهایت هم این بازیکن خوش تکنیک قزوینی موفق به زدن گل سه امتیازی تیم ملی در خانه حریف شد که همین موضوع سبب شد مسئولین برگزاری مسابقه او را برترین بازیکن زمین نیز انتخاب کنند.

گفتنی است که دیدار برگشت تیم‌های زنان ایران و میانمار، بعد ازظهر روز شنبه 19 فروردین در ورزشگاه دوآن شهر یانگون به میزبانی میانمار برگزار خواهد شد و ایران حتی با کسب یک تساوی در دیدار برگشت، راهی دور دوم مسابقات و 12 تیم برتر آسیا خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بلا حدید" از کنار گذاشتن سوپرمدل بودن خوشحال است