جورج راسل انتظار رده اول را داشت


فرمول یک ایران – مرحله تعیین خط فرمول یک استرالیا، برای تیم مرسدس نتیجه خوبی داشت و هر دو راننده این تیم در سه رده برتر قرار گرفتند. جورج راسل و لوئیس همیلتون به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند. این نتیجه پس از آن به دست آمد که توتو وولف، مدیر...

فرمول یک ایران – مرحله تعیین خط فرمول یک استرالیا، برای تیم مرسدس نتیجه خوبی داشت و هر دو راننده این تیم در سه رده برتر قرار گرفتند. جورج راسل و لوئیس همیلتون به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

این نتیجه پس از آن به دست آمد که توتو وولف، مدیر تیم هشدار داده بود که قبل از بروزرسانی ایمولا، طرفداران انتظار معجزه را نداشته باشند.

راسل که بهترین نتیجه خود را در مرحله تعیین خط امسال کسب کرده، می گوید انتظار بهتری نسبت به رده دومی داشت:

مطمئنا ما انتظار چنین چیزی را نداشتیم. تلاش های بسیار زیادی در کارخانه و اینجا دارد صورت می گیرد، اوف چه مرحله ای بود برای ما.

انگار ماشین تازه جان گرفته بود. دور پایانی دقیقاً روی لبه توانایی خودرو بود و باید صادقانه بگویم، من کمی ناراحت شدم که به پول پوزیشن نرسیدم.

این یکی از آن چیزهایی است که نشان می دهد چگونه انتظارات شما به سرعت در این ورزش تغییر می کند. احتمالاً دیروز از اینکه بین چهار و پنج نفر برتر باشیم راضی بودیم، اما ماشین امروز فوق‌العاده بود و این نشان می‌دهد که ما قطعاً پتانسیل لازم را برای آینده داریم.

مطمئنا ما داریم کاری را درست انجام می دهیم. باید دریابیم که چیزی باعث داشتن یک روز خوب یا بد برایمان می شود، در حال حاضر با این نتیجه راضی هستیم. من برای مسابقه فردا هیجان زده هستم.

رسیدن به مکس سخت خواهد بود، اما قطعاً بسیار بسیار خوشحالم که در ردیف اول قرار دارم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس بدون آرایش آناهیتا درگاهی لو رفت / چهره باورنکردنی خانم بازیگر! + عکس