دنیل ریکاردو حتی نمی داند که چرا عملکردش افت داشت


فرمول یک ایران – الن جونز استرالیایی که در سال 1980 به قهرمانی جهان رسید، باور دارد که دنیل ریکاردو بیش از اندازه حواسش به امور خارج از رانندگی جلب شد که باعث شد صدمه ببیند. جونز کاملا باور دارد که دنیل ریکاردو خودش مقصر ناکامی های خودش...

فرمول یک ایران – الن جونز استرالیایی که در سال 1980 به قهرمانی جهان رسید، باور دارد که دنیل ریکاردو بیش از اندازه حواسش به امور خارج از رانندگی جلب شد که باعث شد صدمه ببیند.

جونز کاملا باور دارد که دنیل ریکاردو خودش مقصر ناکامی های خودش است:

معتقدم که او حتی خودش را به خوبی درک نکرده است(به همین دلیل است که فرم خودش را از دست داده است). به نظر من، فکر می‌کنم که او تمرکز و زمان زیادی را برای فعالیت‌هایش در خارج از کاکپیت و رانندگی صرف کرده است.

جونز در ادامه بیان کرد که فکر نمی کند ریکاردو بتواند راهی برای بازگشت به پیست در سال آینده پیدا کند و حال دیگر در حاشیه این ورزش قرار دارد:

فکر نمی‌کنم او فرصت رانندگی در ردبول را داشته باشد، مگر اینکه اتفاقی برای دو راننده فعلی رخ بدهد. از دید من، امکان حضور مجدد او در یک مسابقه فرمول یک دیگر وجود ندارد.

شک دارم که (او در سال 2024 بتواند در پیست حضور داشته باشد). در نهایت، احتمالاً هیچ دلیلی وجود ندارد که ردبول دوباره با پرز و ورشتپن ادامه ندهد.

همینطور از دید من این امکان وجود ندارد که رانندگان فراری با این تیم ادامه ندهند(تا فرصتی برای ریکاردو ایجاد شود)، بنابراین نمی‌توانم مقصد بعدی وی را پیش بینی کنم. همانطور که پیشتر گفتم، نمی توانم جایی را برای وی در آینده متصور شوم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) مهرانه مهین‌ترابی در 66 سالگی؛ تغییر چهره «مرضیه» سریال دلدادگان بعد 7 سال