آموزش آسان ساخت استند لوازم آرایشی


با توجه به تنوع لوازم آرایشی یک راه مرتب نمودن آن ها روی میز آرایش استفاده از استند می باشد. در این مطلب با یک روش ساده ساخت استند لوازم آرایشی آشنا می شوید.

استند لوازم آرایشی به مرتب شدن و نظم دهی انواع وسایل آرایشی کمک شایانی می کند. به این ترتیب دیگر میز آرایش نامنظم و شلوغی نخواهید داشت. می توانید خودتان دست به کار شده و یک استند لوازم آرایشی بسازید. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با ساخت استند لوازم آرایشی به روشی ساده آشنا نماییم.

ساخت استند لوازم آرایشی به روشی ساده

میز آرایش یکی از بخش های منزل است که به خاطر لوازم متعددی که روی آن قرار می گیرد خیلی شلوغ و نامنظم به نظر می رسد. علاوه بر شلوغی ظاهری همیشه پیدا کردن یکی از لوازم آرایشی از بین آن ها دشوار می شود. به این ترتیب استفاده از یک استند خیلی کمک کننده است.

آموزش آسان ساخت استند لوازم آرایشی به عبارتی یکی از محصولاتی که نیاز به استند بسیار در آن حس می شود لوازم آرایشی است زیرا طیف وسیعی از اقلام و وسایل را در بر می گیرد به این ترتیب به کمک یک استند چینش لوازم آرایش منظم تر شده و بهتر در دید قرار می گیرند. همواره یکی از دغدغه های خانم ها پیدا کردن لوازم آرایشی شان است.

بنابراین استفاده از استندی که به طور مرتب لوازم را داخل آن بچینند ضروری است. استندها تنوع بالایی در نوع مواد ساخته شده و ابعاد دارند. شما حتی خودتان می توانید دست به کار شده و با برخی وسایل موجود در منزل مانند مقوا، چوب بستنی و … یک استند لوازم آرایشی بسازید.

همانطور که می دانید استند نوعی نگهدارنده لوازمی مانند کتاب، موبایل، انواع بطری، لوازم آرایشی و … می باشد که در نوع صنعتی ساخت آن توسط نرم افزارهای خاص وبرش لیزری صورت گرفته بعد قطعات توسط چسب های مخصوص به هم متصل می شوند.

ولی شما می توانید با استفاده از لوازم ساده و کم هزینه در منزل خودتان به راحتی یک استند لوازم آرایشی بسازید و برای نگهداری و مرتب شدن لوازم آرایشی فضاهایی ایجاد کنید. در ادامه روش ساخت استند لوازم آرایشی با یک روش ساده را فرا خواهید گرفت.

کافی است وسایل مورد نیاز آن از جمله؛ کارتن یا مقوا، کاغذ کادو، قیچی، چسب، مداد و خط کش را تهیه کنید. سپس مراحل زیر را طی نمایید.

۱. ابتدا مطابق تصویر با خط کش روی مقوا یک مستطیل ۱۸ در ۳۰ سانتی متر رسم کنید. و از آن دو برش تا خورده برای زیر و پشت کار تهیه کنید.

آموزش آسان ساخت استند لوازم آرایشی

۲. سپس دو برش دالبر دار مطابق تصویر برای طرفین کار تهیه کنید.

آموزش آسان ساخت استند لوازم آرایشی

۳. بعد برای طبقه های کار نیز شبیه تصویر دو برش تهیه کنید.

آموزش آسان ساخت استند لوازم آرایشی

۴. در ادامه برش های مقوایی تهیه شده را با کاغذ کادو یا پارچه رنگی یا هر آنچه مدنظر شما است بپوشانید.

آموزش آسان ساخت استند لوازم آرایشی

۵. بعد طبق تصویر برش ها را به هم چسبانده و پیش روید.

آموزش آسان ساخت استند لوازم آرایشی

آموزش آسان ساخت استند لوازم آرایشی

آموزش آسان ساخت استند لوازم آرایشی

۶. پایان کار استند لوازم آرایشی شما آماده شد.

آموزش آسان ساخت استند لوازم آرایشی

در پایان از همراهی شما سپاسگزاریم و امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید و بتوانید خودتان در منزل استند لوازم آرایشی باب سلیقه خود را به این روش تهیه نمایید. همچنین پیشنهاد می شود در صورت تمایل برای آشنایی با روش ساخت جعبه کادویی و ساخت جعبه لایتنر روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا

برچسب : خلاقیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اجرای فعالیت‌های هفته‌های زمین پاک و سلامت در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان(بخش پ...