مدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزی


مدل فرش اتاق کودک بسیار متنوع و گوناگون بوده و برای تمامی سلیقه ها طراحی شده به طوری که شما می توانید به راحتی طرح دلخواه خود را با در نظر گرفتن معیارها و فاکتورهای مهم در این زمینه انتخاب و خریداری نمایید و فضایی زیبا و خاص را برای فرزند خود ایجاد کنید.

از جمله اجزای مهمی که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب نقشی اساسی داشته فرش می باشد که در طرح ها و سبک های مختلفی موجود بوده و می توانید براساس سلیقه ای که دارید و نوع دیزاین اتاق مدل دلخواهی از آن را انتخاب نمایید و فضایی دلنشین در اتاق خود به وجود آورید. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب به منظور مشاهده شما عزیزان مجموعه ای زیبا از انواع مدل فرش اتاق کودک را به نمایش بگذاریم.

مدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزی

مدل فرش اتاق کودک جذاب و زیبا

با توجه به این که کودکان روحیه و شخصیتی متفاوت و لطیف نسبت به دیگر افراد دارند در نتیجه باید تمامی وسایل و لوازم اتاق آن ها متناسب با سن و سال و البته جنسیتشان باشد تا بتوانید بهترین دیزاین و فضا را برای آن ها فراهم نمایید. فرش اتاق کودک یکی از لوازمی بوده که در زیباسازی این محیط موثر بوده و والدین بهتر است برحسب نوع علاقه و سلیقه کودک طرح آن را انتخاب نمایند.

بنابراین در زمان انتخاب طرح فرش اتاق کودک بایستی به نوع سلیقه کودک خود اهمیت بدهید و بهترین فرش را برای اتاق خواب او انتخاب نمایید. فرشی که برای اتاق خواب کودک خود تهیه می کنید باید فاکتورهای ضروری و مهم را در این زمینه دارا باشد. به عنوان مثال باید ضدلغزش بوده تا کودک در زمان بازی دچار صدمه نگردد. همچنین باید ضدحساسیت و آنتی باکتریال نیز باشد و پرز ندهد تا سلامتی کودک به خطر نیفتد.

از دیگر خصوصیات مهم فرش کودک قابلیت شستشوی آن داخل ماشین لباسشویی است. اتاق کودک و فرش اتاق او بیشتر از هر چیز دیگری دچار کثیفی و آلودگی خواهد شد. این که بتوانید هر زمان که فرش کثیف شد آن را درون ماشین لباسشویی بگذارید و شستشو دهید از خصوصیات خوب فرش کودک می باشد.

مدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزی

در رابطه با رنگ فرش نیز باید گفت رنگ های گوناگون در روحیه کودک شما موثر خواهد بود. پیش از خریدن فرش باید متناسب با جنسیت فرزند خود و رنگ مورد علاقه او فرش را انتخاب کنید. فرش هایی با طیف رنگی سرد همچون بنفش، آبی و صورتی آرامش بخش بوده و برای دختران انتخاب خوبی می باشند. فرش هایی با طیف رنگی گرم همچون نارنجی، قرمز و زرد برای روحیه پسران گزینه مناسبی بوده زیرا پسربچه ها انرژی زیادتری داشته و تنالیته گرم شور و اشتیاق زیادتری را در آن ها به وجود می آورد.

طرح های خاص و متفاوت فرش کودک

فرش کودک ضمن این که اتاق را گرم نگه می دارد به منزله جذب کننده صدا نیز عمل می کند که امری مهم در ایجاد سکوت و آرامش در خانه به شمار می رود. طرح های فانتزی محیط اتاق کودک را جذاب و دلنشین می کند و سبب سرگرم شدن کودک در منزل می شوند. در بین انواع طرح های فرش اتاق کودک طرح های عروسکی و کارتونی بیشترین کاربرد و محبوبیت را دارد. در ادامه برای مشاهده شما عزیزان نمونه های جذابی از فرش کودک را به نمایش گذاشته ایم.

مدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزیمدل فرش اتاق کودک با 30 طرح فانتزی و شیک امروزی

تصاویری که ملاحظه نمودید انواع مختلفی از مدل فرش اتاق کودک بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره و لذت را از تماشای آن ها برده باشید. همچنین می توانید برای ایجاد یک دکوراسیون زیبا در اتاق فرزندتان از مطالبی همچون مدل سرویس خواب کودک و طراحی اتاق نوزاد دیدن کرده و ایده های مختلف در این زمینه را فرا گیرید.

منبع : آرگا

برچسب :


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج