کارمند وزارت ورزش و نامزد ریاست دوومیدانی؛/ مدیر جدید فوتبال زنان ایران را بشناسید


کارمند وزارت ورزش و نامزد ریاست دوومیدانی؛/ مدیر جدید فوتبال زنان ایران را بشناسید

مریم منظمی در حالی به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال معرفی شده که پیش از این خود را یک دوومیدانی کار معرفی کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت‌ها کش و قوس و انتظار بالاخره جانشین شهره موسوی، نایب رئیس بانوان پیشین فدراسیون فوتبال مشخص شد و امروز مهدی تاج، مریم منظمی را به عنوان نایب رئیس فدراسیون منصوب کرد.

اما ناآشنا بودن منظمی با فضای فوتبال باعث شده خیلی‌ها این انتخاب را غیرمنتظره توصیف کنند. سرپرست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال، قبلا سابقه کار در همین سمت در فدراسیون‌های کشتی و وزنه‌برداری را داشته است. او چند سالی را به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی در دوران ریاست رسول خادم حضور داشت و کشتی کلاسیک بانوان را راه‌ اندازی کرد؛ اگرچه این نوع کشتی برای زنان در دوران ریاست علیرضا دبیر به طور کلی تعطیل شد و هم‌اکنون فقط فعالیت کشتی‌گیران زن در رشته آلیش است.

در دوران حضور منظمی در فدراسیون وزنه‌برداری، او تلاش زیادی برای راه اندازی مسابقات این رشته و تشکیل تیم ملی زنان کرد، اما در نهایت به خاطر از دست رفتن اولین سهمیه المپیک مورد انتقاد قرار گرفت.

در آن زمان، فدراسیون وزنه‌برداری به دلیل این که موضوع کسب سهمیه پریسا جهان‌فکریان را دنبال نکرده و سبب شده بود این ورزشکار یک عمل جراحی غیر ضروری را انجام دهد، تحت فشار قرار گرفت. تیر 1400 بود که اعلام شد منظمی، وزنه‌برداری را ترک کرده است.

منظمی که کارمند وزارت ورزش محسوب می‌شود، در سال 99 نیز برای ریاست فدراسیون دوومیدانی نامزد شده بود، اما با اقبالی مواجه نشد؛ اگرچه خودش عنوان کرده بود رشته اصلی او دوومیدانی است.

حالا بعد از گذشت حدود 1.5 سال از جدایی منظمی از فدراسیون وزنه‌برداری، او شاید مهم‌ترین حکم دوران مدیریتی خود را دریافت کرده و در فدراسیون فوتبال مأموریت ویژه‌تری خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید