این گوشی هوشمند از دید DXOMARK بهترین باتری را دارد


این گوشی هوشمند از دید DXOMARK بهترین باتری را دارد

آنر به تازگی از گوشی میان رده و قدرتمند Magic 5 Lite رونمایی کرده است. این گوشی قابلیت‌های گوناگونی دارد که شاید مهم‌ترین آن‌ها را باید باتری با شارژدهی بسیار طولانی دانست. با توجه به تست‌های DXOMARK، گوشی آنر مجیک 5 لایت به رتبه اول تست باتری...

آنر به تازگی از گوشی میان رده و قدرتمند Magic 5 Lite رونمایی کرده است. این گوشی قابلیت‌های گوناگونی دارد که شاید مهم‌ترین آن‌ها را باید باتری با شارژدهی بسیار طولانی دانست. با توجه به تست‌های DXOMARK، گوشی آنر مجیک 5 لایت به رتبه اول تست باتری دست یافته است.

گوشی Honor Magic 5 Lite به تازگی با خصوصیاتی همچون نمایشگر 120 هرتزی، فناوری 5G و قیمت مناسب به بازار آمده است. نکته شگفت‌انگیز این گوشی را باید عملکرد باتری آن دانست. این گوشی در بخش باتری به امتیاز 152 دست یافته و در صدر جدول DXOMARK قرار گرفته است.

در همین رابطه بخوانید:

- گوشی میان‌رده آنر Magic 5 Lite معرفی شد؛ نمایشگر 120 هرتزی با تراشه اسنپدراگون 695

عملکرد باتری گوشی آنر مجیک 5 لایت در DXOMARK

بر اساس بررسی DXOMARK، گوشی Magic 5 Lite در همه بخش‌های عملکرد باتری مانند شارژ شدن و بهینه بودن و شارژدهی عالی عمل کرده است. این گوشی توانسته در زمان استفاده معمولی تا 3 روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. این گوشی با استفاده زیاد نیز تا 2 روز دوام می‌آورد.

همچنین جریان خالی شدن شارژ در کاربردهای مختلف پایین است که این می‌تواند نشانه‌ای از عملکرد خوب آن در نگه داشتن شارژ باتری باشد. گوشی آنر 5 لایت یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی دارد که امکان تماشای یوتیوب تا24 ساعت و گیمینگ تا 11 ساعت پیاپی را برای کاربران فراهم می‌آورد.

این گوشی هوشمند از دید DXOMARK بهترین باتری را دارد

دقت داشته باشید که DXOMARK بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید را در تست باتری وارد نکرده و از این رو نباید گوشی Honor Magic 5 Lite را به همین سادگی بهترین محصول در این زمینه دانست. با این وجود عملکرد این گوشی بسیار تحسین برانگیز است و می‌تواند کاربران را راضی کند.

گوشی آنر مجیک 5 لایت به تراشه Snapdragon 695 مجهز شده و از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این گوشی با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و رابط کاربری Magic UI 6.1 به میدان آمده است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان