12 اقدام راهبردی برای نظام مالیاتی تدوین شد


12 اقدام راهبردی برای نظام مالیاتی تدوین شد

دیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی گفت: ۱۲ اقدام راهبردی برای نظام مالیاتی تدوین شد که شرایط را برای بهبود عملکرد مالیاتی کشور فراهم می کند.

12 اقدام راهبردی برای نظام مالیاتی تدوین شد

به گزارش ایران اکونومیست ، «محمد امینی رعیا» روز سه شنبه در نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان « نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی و دیگر نهادهای تصمیم گیری و قانونگذاری در کشور به این اقدامات توجه کنند .
وی افزود: همایش نظام مالیاتی یک جریان کارشناسی و سیاست پژوهانه است که به کیفیت تصمیم گیری در نظام مالیاتی کشور کمک می کند.
مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه در همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با «موضوع نظام مالیاتی عادلانه و هوشمند» به اثرگذاری بر روی تصمیم ها تاکید شده است، گفت: اندیشکده اقتصاد مقاومتی تلاش کرده است شرایط را برای اثرگذاری مثبت در ساحت تصمیم گیری کشور فراهم کنیم.
وی افزود: در طول ۹ سال اخیر الگوی برگزاری همایش بهبود پیدا کرده است و در ابتدا افتتاحیه برگزار شد و بعد از آن طرح‌های سیاستی متعددی به دبیرخانه همایش ارسال و ۳۰ مورد آن به مرحله ارائه و داوری رسید.
امینی رعایا بیان داشت: خروجی اولیه این همایش در قالب سند اقدامات راهبردی یک جمع‌بندی از نشست‌هایی که برگزار شده و علاوه بر آن مطالعات و پژوهش‌های میدانی گروه مالیات اندیشکده است.
وی خاطر نشان کرد: اندیشکده اقتصاد مقاومتی تلاش کرده است ضمن دقیق کردن مطالعات و پژوهش‌های انجام شده در کشور، شرایط را برای پیگیری طرح‌های کارشناسی که خروجی این پژوهش‌هاست فراهم کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مالیات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی