مدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوت


مدل فرش آشپزخانه نقش بسزایی در دیزاین این فضا دارد به همین خاطر باید نسبت به اصول و نکاتی که در این زمینه مهم می باشد آگاه باشید و با حساسیت زیادی فرش موردنظر را انتخاب کنید تا بتوانید طبق سلیقه و بودجه خود و همچنین سبک دکوراسیون آشپزخانه تان فرشی بی نظیر و ایده آل تهیه و خریداری نمایید.

آشپزخانه قلب هر خانه ای به حساب آمده به همین خاطر دکوراسیون و طراحی داخلی آن اهمیت زیادی دارد و باید به بهترین نحو و کاملا اصولی و کاربردی اجزای آن را انتخاب کنید تا به زیبایی مدنظر خود دست پیدا کنید. فرش آشپزخانه یکی از این عناصر تشکیل دهنده دیزاین این محیط بوده که انتخاب آن بستگی به موارد زیادی دارد که باید به آن ها توجه نمایید. بدین منظور در این مطلب برای راهنمایی شما عزیزان به ارائه مجموعه زیبایی از مدل فرش آشپزخانه پرداخته ایم.

مدل فرش آشپزخانه شیک و جدید

خانم های خانه دار بیشترین وقت خود را در آشپزخانه برای پخت و پز و دیگر فعالیت های روزانه سپری می کنند به همین خاطر نیاز است که این محیط بهترین چیدمان و دکوراسیون را داشته باشد تا آرامش و زیبایی لازمه را فراهم نماید. مدل فرش آشپزخانه یکی از موارد تاثیرگذار در دکوراسیون آشپزخانه بوده که باید کاملا با دقت انتخاب گردد و همینطور به خاطر این که در این محیط خیلی زود کثیف و آلوده می شود باید جنس باکیفیت و مرغوبی داشته باشد.

مدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوت

یکی از لوازم جانبی و غیر ضروری آشپزخانه مدل فرش بوده که فقط به منظور تزیین مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه برای مراقبت از کف در مقابل لکه های ترکیبات غذایی و ذراتی که امکان دارد در زمان پخت غذا ریخته شوند استفاده می گردد و همچنین باید گفت هر کسی مطابق با سلیقه ای که دارد تصمیم به استفاده از فرش در این فضا می گیرد. فرش یا گلیم انتخاب شده برای این محیط بایستی سبک و باکیفیت باشد به گونه ای که شستشوی آن راحت بوده و به سادگی بتوان در هر زمان که نیاز بود آن را تمیزکاری کرد.

در زمان انتخاب فرش آشپزخانه بهتر است به سبک دیزاین منزل و آشپزخانه توجه نمایید چرا که هرگز فرش های اصیل و سنتی با آشپزخانه هایی که سبکی مدرن و به روز دارند همخوانی نداشته و همین عدم مطابقت موجب زشت شدن فضا می گردد. فرش ماشینی انتخاب خوبی بوده چرا که رطوبت کمتری جذب کرده و همین امر موجب ماندگاری فرش و طول عمر زیاد آن می شود.

توجه به رنگ فرش نیز موضوع دیگری بوده که باید به آن دقت کنید که بهتر است در این زمینه از رنگ های تیره انتخاب خود را انجام دهید ولی در صورت انتخاب فرش در طرح های روشن بهتر است سعی کنید طرحی شلوغ را انتخاب کرده تا اگر فرش دچار آلودگی و کثیفی شد لکه ها دید کمتری داشته باشند.

مدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوت

طرح های جذاب و خاص فرش

یک فرش آشپزخانه مناسب و عالی باید در طی گذر زمان در مقابل لکه ها استحکام داشته باشد و همچنین بدون لغزش، ضد آب بوده و از بهداشت مناسبی برخوردار باشد. بدین ترتیب فرشی را باید برای آشپزخانه مورد انتخاب قرار دهید که بافت لطیفی داشته و نرم باشد و قابلیت شستشوی خوبی داشته باشد.

فرش هایی که در بافت آن ها نایلون بکار رفته نیز برای فضای آشپزخانه مناسب می باشند. این نوع فرش ها مقاومت زیادی داشته و قیمت بهتری در مقایسه با دیگر فرش ها دارند. همینطور می توانید از فرش های فانتزی نیز انتخاب خود را انجام دهید که تمامی این موارد بستگی به سلیقه شما دارد. در ادامه سبک های زیبایی از فرش آشپزخانه را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.

مدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوتمدل فرش آشپزخانه در طرح های جدید و متفاوت

تصاویری که ملاحظه نمودید انواع زیبا و خاصی از مدل فرش آشپزخانه بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره و لذت را از تماشای آن ها برده باشید.

منبع : آرگا

برچسب : مدل فرش

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جهش تولید در صنعت خودرو با مدیریت نوآوری