طرز تهیه اسنک تن ماهی ویژه و خوشمزه


در این مقاله از آرگا می توانید با طرز تهیه اسنک تن ماهی خوشمزه آشنا شوید. این اسنک دستور تهیه ساده ای داشته و می توانید با ترکیب ساده ای آن را تهیه نمایید.

اسنک یک غذای ساده و در عین حال خوشمزه است که شما حتی می توانید برای مهمانی های خود تهیه کنید. یکی از انواع اسنک های خوشمزه که می توانید در خانه سرو نمایید، اسنک تن ماهی بوده که شما می توانید در این بخش با طرز تهیه اسنک تن ماهی آشنا شوید.

تهیه انواعی از اسنک های خانگی خوشمزه کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در آرگا با طرز تهیه اسنک کدو سبز و اسنک سوخاری نیز آشنا شوید. این نوع اسنک ها برای پذیرایی در مهمانی ها مناسب هستند.

طرز تهیه اسنک تن ماهی ویژه و خوشمزه

مواد اولیه:

  • تن ماهی: ۱ عدد
  • پنیر موزرلا: ۱۰۰ گرم
  • خیارشور: ۱۰۰ گرم
  • سس مایونز: ۲ قاشق سوپ خوری
  • جعفری ساطوری شده: ۱۰۰ گرم
  • پیاز: ۱ عدد
  • نان تست: ۸ عدد

طرز تهیه اسنک تن ماهی ویژه و خوشمزه

طرز تهیه اسنک تن ماهی:

برای داشتن این غذای فوق العاده ابتدا باید تن ماهی را بجوشانید. بعد از اینکه تن ماهی را باز کردید، روغن های اضافی آن را خارج کنید تا نان های تست خیلی چرب نشوند. نان های تست را در صورت دلخواه از کناره برش زده و مقداری سس مایونز روی آن بمالید.

در این مرحله تن ماهی را با استفاده از چنگال به هم زده تا خوب باز شود. خیارشورها را نگینی کنید و به همراه جعفری های ساطوری شده به تن ماهی ها اضافه نمایید. در این بخش بهتر است، مقداری از سس های باقی مانده را نیز با مواد تن ماهی ترکیب کرده و هم بزنید.

بعد از اینکه مواد میانی شما حالت خمیری پیدا کردف مقداری از را برداشته و روی نان های تست سس دار بمالید. خوب تمام سطح نان را به مواد آغشته کرده و یک پنیر موزرلا روی ان قرار دهید. حالا تکه دیگر نان تست را قرار داده و نان را ببندید.

طرز تهیه اسنک تن ماهی ویژه و خوشمزه

در این مرحله از طرز تهیه اسنک تن ماهی باید نان های تست آماده شده را درون ساندویچ ساز بگذارید. بعد از خارج شدن، نان های تست را با مقداری سس تند سرو نمایید. این اسنک فوق العاده است و برای افرادی که تن ماهی دوست ندارند، می تواند مزه و ترکیب فوق العاده ای باشد.

در صورتی که دستگاه ساندویچ ساز ندارید، می توانید نان ها را درون فر بگذارید. در غیر این صورت نیز می توانید از تابه ای استفاده کنید که مقداری روغن روی ان مالیده اید. نان های تست را در کف تابه قرار داده و برای اینکه نان ها به هم بچسبند، یک قابلمه روی نان قرار دهید. حالا اسنک جدید شما آماده سرو می باشد.

منبع : آرگا

برچسب : انواع اسنک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع ساندویچ

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید