استقلال و خودکفایی دو شعار وزارت ورزش و جوانان در ورزش بانوان


استقلال و خودکفایی دو شعار وزارت ورزش و جوانان در ورزش بانوان

وزیر ورزش و جوانان گفت: استقلال و خودکفایی دو شعار وزارت ورزش و جوانان است در ورزش بانوان است و امیدوارم این شعار در همه رشته های ورزشی اجرایی شود.

سید حمید سجادی ، وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح ساختمان فناوری "شهید احمدی روشن" در یزد گفت: استقلال و خودکفایی دو شعار وزارت ورزش و جوانان در ورزش بانوان است، امید است که این شعار در همه رشته‌های ورزشی اجرایی شود.

وی ادامه داد: به همین منطور ماهانه با حضور روسای فدارسیون‌ها در استان‌های کشور، ظرفیت‌های هر استان برای استفاده ورزش کشور بررسی می‌شود و امروز در استان یزد میزبان ۵۵ رییس فدارسیون و نواب فدارسیون‌های کشور هستیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: جوانان، این انقلاب را ندیدند و با آن همراه شدند و این جوانان و نوجوانان ارزش افزوده امروز جامعه ما هستند، حضور در فضای علمی امروز بسیار لذت بخش بود و به این توانمندی اظهار غرور و افتخار می‌کنیم.

سجادی تصریح کرد: محصولات و ابتکارات بسیار خوبی در پارک علم و فن آوری یزد خلق و ارائه شده است و قابلیت اجرا شدن در کشور را دارد و این اتفاقات خوب را باید در دستگاه‌های اجرایی دنبال کرد.

وی ادامه داد: ماهیت ورزش با آسیب پذیری همراه است و نیاز است در اولین فرصت و بهترین شرایط بتوانیم به ورزشکاران خدمت رسانی کنیم و چه بهتر که از این ابتکارات در کشور برای ورزشکاران و باشگاه‌ها استفاده شود.

حبیب الله میرغفوری، رئیس پارک علم و فناوری یزد هم در این مراسم گفت: ساختمان شهید احمدی روشن با ۳۱ میلیارد تومان اعتبار از محل طرح‌های ملی و استانی مورد بهره برداری قرار گرفت، همچنین یک مجموعه ورزشی در طرح جامع آن در نظر گرفته شده است که انشالله به کمک وزارت ورزش و جوانان در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه استان یزد در همه دانشگاه‌ها دارای مراکز علم و فناوری است افزود: ۴۱۲ شرکت فناور در پارک علم و فناوری استان مستقر هستند و امروز با افتتاح ساختمان یاد شده برای ۵۰ شرکت فضا فراهم شد و هنوز ۵۰ شرکت دیگر در نوبت قرار دارند.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه ابتکارات و اختراعات شرکت‌های فناور یزد در حوزه ورزش و جوانان برپا شده بود که وزیر ورزش و جوانان از این نمایشگاه بازدید کرد.

در این مراسم، ساختمان فناوری شهید احمدی روشن در سه طبقه با بیش از سه هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا افتتاح شد؛ بنای یاد شده فضای خدمات جنبی نظیر نمایشگاه فناوری (TechShow)، فضای اداری و مدیریت را نیز دارد.

استقلال و خودکفایی دو شعار وزارت ورزش و جوانان در ورزش بانوان

وزیر ورزش و جوانان، روز پنجشنبه برای افتتاح چند طرح ورزشی، وارد یزد شد و مورد استقبال استاندار و دیگر مسوولان این استان قرار گرفت.

افتتاح سالن دوو میدانی، راه اندازی چمن مصنوعی شهیدیه و افتتاح زورخانه شهیدیه میبد از جمله برنامه‌های سفر سیدحمید سجادی به استان یزد است.

شرکت در نشست مشترک فدراسیون‌ها از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه وزیر ورزش و جوانان در این استان است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه