دانلود قسمت دوم سریال سرگیجه کامل و حجم نیم بها


قسمت دوم سریال سرگیجه کامل و حجم رایگان منتشر شد. یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی که تا کنون قسمت ۲ سریال سرگیجه برای دانلود قرار گرفت. سرگیجه یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو...

قسمت دوم سریال سرگیجه کامل و حجم رایگان منتشر شد. یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی که تا کنون قسمت ۲ سریال سرگیجه برای دانلود قرار گرفت. سرگیجه یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ است.

حامد بهداد
هومن سیدی
رعنا آزادی ور
هادی حجازی فر
مهراوه شریفی نیا
شبنم مقدمی
علی عمرانی
پیام دهکردی
ژرژ هاشم زاده
فرید سجادی حسینی
عرفان ناصری

خلاصه داستان سریال

پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته، ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود. این خلاصه‌ای از سریال سرگیجه حامد بهداد است، که به زودی از پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد. این سریال به قلم محمد منعم و همایون حجازی نوشته شده و سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن هستند.

لینک سریال سرگیجه کامل

برای دانلود تمامی قسمت ها به لینک زیر بروید.

دانلود سریال سرگیجه

*

دانلود قسمت دوم سریال سرگیجه کامل و حجم نیم بها

معرفی سریال سقوط

سریال سقوط جدیدترین عنوان برای نمایش خانگی است. سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده (با مشاوره محمدحسین مهدویان) است. در خلاصه داستان این سریال آمده است که: پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آنها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند…سفری که پایان اش تاریکی است.

ژانر : خانوادگی ، درام

سال انتشار : ۱۴۰۱

تعداد قسمت : ۹ قسمت

کارگردان : سجاد پهلوان زاده

بازیگران : حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر، وحید آقاپور، پدرام شریفی، الناز ملک، سجاد بابایی، ابتسام بغلانی، امین میری و

نقد و بررسی تا قسمت آخر سریال

سقوط تا حد زیادی یادآور فیلم شبی که ماه کامل شد است. داستان در اپیزود اول از یک زوج که در سنندج زندگی می‌کنند شروع می‌شود و در نهایت به سفر آنها به موصل و پیوستن شوهر به گروه داعش ختم می‌شود. این سوژه، سوژه جدیدی نیست و به زیبایی هرچه تمام‌تر در فیلم نرگس آبیار است. اما چیزی که سقوط را متمایز می‌کند، زاویه دید سریال از نگاه ماموران امنیتی ایران است و احتمالا قرار است با پیشروی در دو زاویه داستانی، شاهد ماجراهای هیجان انگیزتری باشیم.

لینک های سریال سقوط با لینک مستقیم

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کراجعه کنید.

دانلود سریال سقوط

*

دانلود قسمت دوم سریال سرگیجه کامل و حجم نیم بها

معرفی سریال آکتور

سریال آکتور با ژانر کمدی اجتماعی بهترین سریال امسال حساب می شود. سریال آکتور با حضور بازیگران محبوبی همچون نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد، هستی مهدوی‌فر، گلاره عباسی حضور دارند.

معرفی کارگردان آکتور

دومین ساخته جاویدی هم با نام «سرخ‌پوست» با بازی نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار در اکران موفق بود. جاویدی پس از ساخت این دو فیلم، به سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به نوید محمدزاده سپرد تا بعد از «سرخ‌پوست» این دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد. احمد مهرانفر زوج او در این مجموعه شبکه نمایش خانگی است و نقش‌های اصلی سریال نیما جاویدی را به عهده دارند.

نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی

تهیه کننده: مجید مطلبی

لینک های سریال آکتور

برای دانلود تمامی قسمت های سریال آکتور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال آکتور

*

دانلود قسمت دوم سریال سرگیجه کامل و حجم نیم بها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ استقبال از ضیافت شام کاخ سفید با تظاهرات ضداسرائیلی