معبد هوریوجی کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید


معبد هوریوجی کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید

معبد هوریوجی یکی از دیدنی ترین و قدیمی ترین معابد کشور ژاپن می باشد. این معبد در آسوکای استان نارای قرار گرفته و توسط شوتوکوتایشی ساخته شد. در این بخش با دیدنی های این بنا بیشتر آشنا می شوید.

ژاپن کشوری با جاذبه های دیدنی متعدد است. این کشور به دلیل قدمت بالایی که دارد، سازه های تاریخی متعددی را در خواهد جای داده است. شما می توانید در این بخش با معبد هوریوجی آشنا شوید. این معبد سازه ای چوبی با ویژگی های معماری ویژه می باشد.

معرفی معبد هوریوجی

این معبد که یک معبد بودایی بوده در سال ۶۰۷ میلادی به وسیله شوتوکو تایشی در منطقه ای ژاپن ساخته شد. این معبد دیدنی در آسوکا واقع در استان نارای ساخته شده و از جذابیت های زیادی در معماری برخوردار است. شما با بازدید از این بنا می توانید به خوبی ویژگی های معماری ژاپنی را به خاطر بسپارید. این معبد از مکان های دیدنی ژاپن است.

معبد هوریوجی کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید

معماری معبد

این معبد به آیین بود تعلق داشته و در آن مراسم ها و رویدادهای مهمی برگزار می شوند. در واقع این معبد را می توان یکی از قدیمی ترین معابد مورد احترام دانست در دوره خود دانست. با بازدید از این بنا به خوبی می توانید با آیین بودا و مراسم های مختلف آن آشنا شوید.

پاگودای این معبد یکی از قدیمی ترین سازه های چوبی جهان است. ویژگی های معماری در این بنا از یک سو و از سوی دیگر فرهنگ و آدابی که با آن گره خورده اند، بسیار جالب توجه می باشند. همانطور که اشاره شد این بنا یک معبد بسیار قدیمی است. قدمت این سازه به سال ۶۰۷ میلادی باز می گردد. شما با این معبد می توانید، نگاهی به دیدنی های ژاپن بزنید.

معبد هوریوجی کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید

بازدید از معبد:

معماری چوبی و ظریفی که در بخش های مختلفی از این سازه مشاهده می کنید از سمت های مختلفی می تواند، توجه شما را جلب کند. این معبد که در میان فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده، ویژگی های مهمی برای بازدیدکنندگان دارد.

در این معبد چه اشیایی وجود دارد؟

در این معبد تاریخی و باستانی می توانید، مجسمه ها، سازه ها و برخی آثار دیگر مشاهده می شود. این بنا یکی از مهم ترین گنجینه های ملی به شمار می آید. این مجموعه دیدنی و تاریخی از اهمیت زیادی برای گردشگران برخوردار است.

معبد هوریوجی کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید

این کشور دارای مجموعه ای از معابد باشکوه بوده که برخی از آن ها بسیار قدیمی تر هستند. معماری این معابد اغلب نزدیک به یکدیگر بوده و در سازه آن از چوب نیز استفاده شده است. برخی از این معابد در هیروشیما قرار دارند. برخی از این معابد از مکان های دیدنی توکیو هستند.
معبد کینکاگوجی، این معبد که به عنوان معبد طلایی نیز شناخته می شود، از اهمیت زیادی برای گردشگران برخوردار است. عمر این بنا ۵۰۰ ساله و مناظر زیبایی اطراف آن دیده می شود.
معبد سه گانه دایگو جی که در شهر توکیو قرار گرفته نیز از دیگر معابد زیبای این کشور است. تودای جی، ریوآنجی، معبد بیودو، معبد یاکوشیجی و … نیز از مهم ترین سازه های تاریخی می باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه جاذبه های گردشگری جهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022