منظریه نگاهی به علوم انسانی از دریچه آثار جبهه فرهنگی انقلاب


 منظریه  نگاهی به علوم انسانی از دریچه آثار جبهه فرهنگی انقلاب

آثار ادبی و هنری جبهه انقلاب و آثار ادوار گذشته جشنواره مردمی فیلم عمار در برنامه رادیویی "منظریه" مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه رادیویی "منظریه" با هدف تحلیل نظری آثار ادبی و هنری جبهه فرهنگی انقلاب و به همت جشنواره مردمی علوم انسانی عمار روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.

در هر قسمت از منظریه که با محوریت آثار تولیدی جبهه فرهنگی انقلاب و با حضور کارشناس مرتبط روی آنتن خواهد رفت، تجربه شخصیت‌ها و گروه‌های مردمی که در تاریخ انقلاب ایفای نقش داشته‌اند، مورد بحث و گفتگوی نظری قرار خواهد گرفت.

موضوعاتی همچون انسان انقلاب، زن و انقلاب، زن و پشتیبانی جنگ، جهاد و توسعه، موسیقی و انقلاب، عقب ماندگی در عدالت، تربیت و انقلاب، آزادی و اعتراض، مددکاری و مراقبت، کار و کارگری و هنرهای تجسمی از جمله موضوعات قسمت‌های مختلف این برنامه رادیویی خواهد بود.

یکشنبه و در اولین قسمت از این برنامه، با عنوان «جهاد عظیم» و با محوریت فعالیت‌های جهادی مرحوم حسینعلی عظیمی، الگوی جهاد و سازندگی در اندیشه انقلاب اسلامی با حضور دکتر میثم ظهوریان بررسی می‌شود.

شما می‌توانید منظریه را که تولید مشترک جشنواره مردمی علوم انسانی عمار و شبکه رادیویی جوان است را هر هفته یکشنبه‌ها ساعت 22 از این رادیو، بشنوید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی