جشنواره انسان تمام در مرحله داوری/ اختتامیه همزمان با مبعث


جشنواره انسان تمام در مرحله داوری/ اختتامیه همزمان با مبعث

دبیر جشنواره انسان تمام خبر از اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره و شروع داوری آثار را داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، هادی فراهانی دبیر جشنواره انسان تمام خبر از اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره و شروع داوری آثار را داد و گفت: داوری آثار شروع شده است و تا نیمه بهمن ماه داوری‌ها ادامه خواهد داشت.

وی درباره تعداد آثار رسیده به دبیرخانه گفت: در بخش گرافیک، در بخش طراحی پوستر 211 اثر و در بخش تصویرسازی 88 اثر به دبیرخانه رسیده است. در بخش شعر، شعر کلاسیک 268 اثر، شعر کودک 58 اثر و ترانه 81 اثر دریافت شده، در بخش ادبیات داستانی، در بخش داستانک 187 اثر، در بخش داستان کوتاه 83 اثر و در بخش فیلمنامه 82 اثر و در بخش طرح رمان نوجوان 94 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

دبیر جشنواره انسان تمام تعداد آثار رسیده در بخش آموزش خلاق را نیز خوب ارزیابی کرد و درباره تعداد آنها گفت: در بخش طرح بازی 50 اثر و در بخش درس خلاق 40 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

تجربه شاعر هندو از سفرش به ایران در سالگرد شهید سلیمانی/ خشمم از آمریکا را در شعرم منعکس کردم

وی همچنین درباره بازدید از سایت انسان تمام و بارگیری مطلب توضیحی آن اظهار داشت: نزدیک 400 هزار بازدید از خارج از کشور داشته‌ایم که بیشترین آنها مربوط به کشورهای افغانستان، هند، امارات و فرانسه می‌شود.

این جشنواره با آرزوی شناختن و شناساندن انسانِ‌تمام و باور اینکه هر انسانی، انسان‌ِتمام را در قلب خود دارد، متولد شد. برای آسان‌تر کردن مسیر تحقیق و پژوهش برای هنرمندان، دبیرخانه جشنواره اقدام به تهیه و نشر مقالۀ راهنما درباره موضوع جشنواره کرده است که از طریق سایت جشنواره در دسترس قرار گرفته بود.

مراسم اختتامیه این جشنواره و اعلام برگزیدگان 29 بهمن همزمان با مبعث رسول اکرم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج