خزعلی: بانوان ایران اجازه از بین بردن ارزش‌های والای خود را به دشمن نمی‌دهند


خزعلی: بانوان ایران اجازه از بین بردن ارزش‌های والای خود را به دشمن نمی‌دهند

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه بانوان ایران اجازه از بین بردن ارزش‌های والای خود را به دشمن نمی‌دهد، گفت: مکتب غرب در حوزه بانوان شکست غیرقابل جبرانی خورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، انسیه خزعلی عصر امروز در همایش دختران زینبی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: زنان ما اجازه نمی‌دهند هویت اصیل آنها که با موهبت الهی پیونده خورده دستخوش مطامع معاندینی شود که جز به فروپاشی بنیان‌های مادی و معنوی این کشور رضایت نمی‌دهند.

خزعلی: توجه به بانوان را در نهادهای دولتی افزایش دادیم

خزعلی ادامه داد: در استان بزرگ و شهیدپرور یزد، زنان نجیب، پرتلاش، تحصیل کرده، مدیر، خردمند و نمونه زیادی داریم که مصداق بارزی از مقاومت در برابر این هجمه ها و نمونه‌های کاملی از سرمایه‌های این کشور هستند.

وی افزود: خصوصا با پشتوانه‌های تاریخی از زنان مخلصی همچون ستی فاطمه دارند که بی‌نام و نشان برای پیشرفت این استان می‌کوشد و هر دو ساحت خانواده و جامعه را برای رسیدن به پیشرفت به خوبی هدایت می‌کند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود: برای تحقق ایران پایدار و مقاوم که جرات و جسارت دشمن را از او بستاند شیرزنان کوشا داریم که سنگر علم و سازندگی را در کنار سنگر خانواده و تدبیر منزل به خوبی حفظ و حراست کرده و می‌کنند.

انتهای پیام/781/ن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان